اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

مسئولان برای رفع مشکل اتوبوس‌های بهارستان تا خرداد 93 فرصت دارند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه در راستای وضعیت اتوبوس‌های شهر جدید بهارستان گفت: مسئولان برای رفع مشکل اتوبوس‌های بهارستان تا خردادماه سال 93 فرصت دارند.

مسئولان برای رفع مشکل اتوبوس‌های بهارستان تا خرداد 93 فرصت دارند

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه با توجه به اینکه فاصله بهارستان تا اصفهان در حدود 15کیلومتر است، مردم بهارستان از اتوبوس برای حمل و نقل استفاده می‌کنند، اظهار کرد: همچنین به زودی واحد‌های مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد و انبوهی از جمعیت به این شهر سرازیر می‌شوند و به دنبال این موضوع مشکل اتوبوس‌های بهارستان بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای حمل و نقل همگانی این جمعیت عظیم باید از مدت‌ها پیش صورت می‌گرفت تا در آینده با چالش‌های موجود به صورت گسترده‌تر مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه بهارستان شهری مستقل است و مسئولیت حمل و نقل عمومی این شهر نیز بر عهده مسولان بهارستان قرار دارد، تصریح کرد: سازمان حمل و نقل همگانی شهر بهارستان یک نهاد مجری است و شورای اسلامی شهر، شرکت عمران بهارستان و شهرداری بهارستان باید با هم‌اندیشی و همکاری بیشتر برای رفع مشکلات موجود در زمینه حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌های این شهر چاره‌اندیشی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل تردد اتوبوس‌های بهارستان در جاده اصفهان بهارستان مرتفع شده است یا خیر، اضافه کرد: پلیس‌راه استان اصفهان تا 30 مهر ماه به اتوبوس‌های بهارستان اجازه تردد در جاده اصفهان بهارستان را داده بود تا در این مدت مشکل اتوبوس‌ها برطرف شود، البته پس از فرا رسیدن این مهلت جلسه‌ای در دفتر فرمانداری اصفهان برگزار شد که در این جلسه مقرر شده تا خرداد ماه سال آینده اتوبوس‌ها در جاده بین‌شهری به اهالی بهارستان خدمات‌رسانی کنند.

روحانی با بیان اینکه ایجاد کندرو ویژه اتوبوس‌های بهارستان در این جاده یکی از پیشنهاد‌‌های اتوبوس‌رانی برای برون‌رفت از این مشکل بوده است، تاکید کرد: همچنین باید محدوده جاده اصفهان به بهارستان در محدوده شهری قرار بگیرد و این جاده نیز  به یک جاده شهری تبدیل شود.

وی افزود: شرکت عمران بهارستان، شهرداری و شورای شهر بهارستان باید پیش از رسیدن به موعود مقرر، مشکل اتوبوس‌های بهارستان را مرتفع کنند.

انتهای پیام/63021/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول