اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

مسئولان با رعایت قانون از حقوق مردم دفاع کنند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: مسئولان با رعایت قانون از حقوق قانونی و شرعی مردم روستاها دفاع کنند.

مسئولان با رعایت قانون از حقوق مردم دفاع کنند

محمدمهدی مفتح امروز در حاشیه بازدید از روستا‌های شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه حضور مسئولان در روستا منجر به شناخت درست از وضعیت مشکلات و ارائه راهکار اساسی می‌شود، اظهار کرد: از آغاز کار در حوزه نمایندگی در تویسرکان روستا گردی با هدف بررسی مسائل به صورت چهره به چهره در شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: در مرحله نخست حضور در روستا بیان مشکلات از سوی دهیار و شورای روستا صورت گرفته و این مباحث به همراه پاسخ مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت جلسه می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه توسعه روستاهای تویسرکان با ایجاد بسترهای ضروری و اساسی یک زندگی مطلوب از اهداف روستا گردی است، گفت: پیگیری مسائل تا نتیجه‌گیری کامل با اولویت‌بندی نیازها و مشکلات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید خدمت‌گذار مردم باشند، بیان کرد: تأمین نیازها و مطالبات با تعامل دوسویه مردم و مسئولان شتاب بیشتری می‌گیرد.

مفتح با بیان اینکه کارها باید در مسیر خود و قانونمند اجرایی شود، خاطرنشان کرد: مسئولان با رعایت قانون از حقوق مردم که حق قانونی و شرعی مردم روستاست، دفاع کنند.

وی یادآور شد: ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی روستاهای تویسرکان در یک برنامه مشخص و مدت‌دار در اولویت‌های کارهای پیش‌رو قرار دارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس اذعان کرد: وضعیت بهداشت و درمان روستاهای بخش قلقل‌رود در نشستی با حضور مسئولان امر در آینده نزدیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی به رشد فیزیکی 30 درصدی کار مجتمع آب‌رسانی در بخش قلقل‌رود برای چند روستا اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن مجتمع آب‌رسانی‌ چند پارچه روستای قلقل‌رود به زودی برای تأمین آب فعال می‌شود.

به گفته مفتح، با تأمین اعتبار، بهسازی و طرح هادی روستاهای مورد نظر در این بخش در نخستین فرصت انجام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت کود شیمیایی کشاورزی یادآور شد: مشکل کود شیمایی کشاورزی در کل کشور وجود دارد که مجلس نیز پیگیری این مهم را در دستور کار قرار می‌دهد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس خاطرنشان کرد: همراه با بخشدار، مشکلات روستاهای گلیان، قصبستان، قشلاق، قلعه‌نو، کمان‌گران، لامیان، مراد آباد بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول