اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

بانک‌های فعال در البرز از صنایع استان حمایت کنند

استاندار البرز خواستار حمایت بیشتر بانک‌های فعال در این استان از صنایع و تولیدی‌های مختلف شد.

بانک‌های فعال در البرز از صنایع استان حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید طاهر طاهری بعد از ظهر امروز با حضور در جلسه شورای عالی بانک‌های استان طی سخنانی اظهار داشت: البرز در بخش پولی و بانکی دارای کاستی‌هایی است که این کمبودها به دلیل تازه تاسیس بودن استان بوده و باید در کمترین زمان مرتفع شود.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکلی که در این حوزه داریم، عدم تناسب میزان جمعیت با شعب بانک‌های مختلف است و از مدیریت بانک‌ها در استان البرز می‌خواهیم که درباره افزایش شعب خود برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

* تعداد شعب بانک‌ها در البرز جوابگوی نیاز مردم نیست

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: تعداد شعب بانک‌ها در اکثر شهرستان‌های استان جوابگوی نیاز مردم نیست و این مشکل در شهرستان‌های تازه تاسیس مانند طالقان بیش از دیگر مناطق احساس می‌شود.

طاهری ادامه داد: به طور قطع با برنامه‌ریزی و توسعه فعالیت‌ها می‌توان این کمبودها را در مدت کوتاهی برطرف کرد و انتظار از بانک‌ها این است که در نخستین گام نسبت به افزایش شعب خود در البرز اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: اگر آمار و اطلاعات کاملی از منابع پولی و بانک، واحدهای فعال صنعتی، کارخانه‌ها و حوزه‌های مختلف اقتصادی نداشته باشیم، نمی‌توانیم برای توسعه استان برنامه‌ریزی کنیم.

موضوع دیگر مورد اشاره استاندار البرز بحث افزایش تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی برای توسعه اقتصادی بود که در این زمینه اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی نسبت به جذب منابع مالی جدید و توزیع آن در حوزه صنعت و تولید اقدامات جدی صورت گیرد که این امر به طور قطع در توسعه اقتصادی استان موثر خواهد بود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه برای توسعه اقتصادی استان لازم است که بانک‌ها از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی حمایت جدی داشته باشند، گفت: استان البرز به عنوان یک استان نوپا و صنعتی شناخته می‌شود و توانمندی‌های اقتصادی خوبی که در استان داریم، باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرند.

طاهری در پایان تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند حمایت بیشتر بانک‌ها از طرح‌های توسعه‌ای به ویژه در حوزه صنعت است.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول