اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رونق واحدهای تولیدی و صنعتی در گرو حمایت همه‌جانبه بانک‌هاست

استاندار اردبیل گفت: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی استان می‌شود که در این زمینه همراهی بانک‌ها ضروری است.

رونق واحدهای تولیدی و صنعتی در گرو حمایت همه‌جانبه بانک‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی با اشاره به این که رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به پویایی اقتصادی استان کمک می‌کند بر همکاری و مشارکت بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تاکید کرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم با همکاری و مشارکت بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به تأمین نقدینگی و همچنین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کمک کنیم قطعاً این امر در ایجاد رونق اقتصادی و پیشرفت استان مؤثر می‌شود.

وی از بررسی مسائل و مشکلات پنج واحد تولیدی و صنعتی در ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی استان خبر داد و تصریح کرد: این واحدهای تولیدی در زمینه‌های تولید پروفیل و نبشی، تولید کارتن، جعبه مقوا، کفپوش خودرو و بسته‌بندی فعالیت می‌کنند.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: برای رفع موانع و تنگناهای این واحدها به مانند سایر واحدهای تولیدی که با مشکل نقدینگی و بخشودگی جرایم و برق روبه‌رو بودند، قرار شد با مساعدت و همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله شهرک‌های صنعتی، بانک‌های عامل، جهاد کشاورزی، محیط زیست، گردشگری و میراث فرهنگی تا حدود زیادی این مشکلات برطرف شود.

نیکزاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی استان می‌شود، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با تلاشی مضاعف برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها گام‌های اساسی برداریم تا شاهد رشد و توسعه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در استان باشیم.

انتهای پیام/62001/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول