اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال

سیدحمید علوی سکاندار هیئت دوچرخه سواری خراسان‎جنوبی شد

مجمع انتخاب رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد که چهار کاندیدا در این جلسه با هم به رقابت پرداختند که سیدحمید علوی با کسب هشت رای سکاندار هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی شد.

سیدحمید علوی سکاندار هیئت دوچرخه سواری خراسان‎جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع انتخاب رئیس هیئت دوچرخه سواری پیش از ظهر امروز به ریاست رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

در این جلسه سیدحمید علوی موفق شد رای اعتماد اعضا را کسب کند و برای چهار سال با حکم تنفیذ رئیس فدراسیون سکاندار هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی شود.

در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت دوچرخه سواری، علی کمیجانی معاون هماهنگی امور استان‎های فدراسیون، جعفر قدیری به عنوان نایب رئیس مجمع و تعداد 17 نفر از اعضای مجمع متشکل از نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‎های ورزشی و روسای هیئت‎های شهرستان‎ها حضور داشتند.

زهره حسن‎پور، سید علی طباطبایی، سیدحمید علوی و عبدالصمد ناصری‎تبار چهار کاندیدای ریاست هیئت دوچرخه سواری برای جلب اعتماد اعضای مجمع و کسب ریاست چهار ساله هیئت به برنامه و دیدگاه‎های چهار ساله خود پرداختند.

رئیس اسبق هیئت دوچرخه سواری و کاندیدای مجمع به عملکرد چهار ساله خود پرداخت و گفت: از سال 1387 تاکنون مبلغ 10 میلیون و 800 هزار تومان جذب اعتبار از فدراسیون داشته‎ایم و حدود 24 میلیون و 200 هزار تومان نیز اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به هیئت کمک مالی داشته است.

زهره حسن‌پور افزود: در چهار سال گذشته 31 اعزام به مسابقات کشوری صورت گرفته است که چهار مورد آن بانوان دوچرخه سوار بوده‎اند.

وی به کسب 28 مدال رنگارنگ دوچرخه سواران خراسان جنوبی اشاره کرد و متذکر شد: در چهار سال گذشته شش طلا، 10 نقره و 12 برنز بوده و بخشی نیز حاصل تلاش بانوان رکابزن بوده است.

در دور نخست رای‎گیری مجمع انتخاب رئیس هیت دوچرخه سواری چون هیچ‌یک از کاندیداهای حاضر موفق به کسب آرا قاطع نشدند از مجموع چهار گزینه سید حمید علوی و زهره حسن‎پور به دور دوم راه پیدا کردند.

در دور دوم رای‌گیری مجمع انتخاب رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی سید حمید علوی با اختلاف یک رای توانست از رقیب خود پیش بیفتد و با کسب هشت رای از مجموع 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکانداری هیئت دوچرخه سواری را از زهره حسن‎پور تحویل بگیرد.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول