اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

چارچوب مذاکرات ایران توسط رهبری مشخص شده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: چارچوب مذاکرات ایران در راستای منافع ملی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی توسط رهبر معظم انقلاب مشخص شده است.

چارچوب مذاکرات ایران توسط رهبری مشخص شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است و هرگز دست از این آرمان‌ها بر نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: ایران هرگز لحظه‌ای از آرمان‌ها و حقوق هسته‌ای خود دست نخواهد کشید و اجازه نخواهد داد دیگران برای این آرمان‌ها نقشه بکشند.

امام جمعه اراک با اشاره به راهبردهای ایران در مذاکرات گروه 1+5 خاطرنشان ساخت: چارچوب این مذاکرات توسط مقام معظم رهبری تدوین شده و تیم مذاکره کننده در این جبهه با هوشیاری و بینش عمیق وارد شده است.

دری ‌نجف‌آبادی تاکید کرد: چارچوب مذاکرات ایران در راستای منافع ملی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی تدوین شده است و تیم مذاکره کننده باید به درستی از این منافع دفاع کند و فریب لبخند آنها را نخورد.

وی ادامه داد: دشمن هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهد داشت، ما باید در برابر فریب لبخند دشمن و وعده و وعیدهای رنگین آنان هوشیار بوده و هوشمندانه عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خیانت‌های بسیاری را از سوی استکبار و به ویژه آمریکا با چشمان خود دیده و اعتماد به آنها ندارد.

دری ‌نجف‌آبادی با بیان اینکه نقشه‌های پلید استکبار در خاورمیانه بر تمامی ملت‌ها آشکار است، بیان داشت: اگر امروز شاهد کشتار مردم بی‌گناه در کشورهای سوریه، عراق و لبنان و دیگر کشورها هستیم به خاطر خیانت‌هایی است که استکبار در منطقه اعمال می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه دولت به حل مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت: دولت اعتدال باید همت و تلاش‌ خود را برای تامین زیرساخت‌ها و افزایش بهره‌وری و افزایش کیفیت تولیدات داخلی مضاعف کند.

امام جمعه اراک همچنین ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: درس همیشگی عاشورا به تمامی ملت‌ها حق خواهی و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌ها است.

انتهای پیام/87001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول