اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج مطرح کرد

تشدید تحریم‌ها از سوی‌ آمریکایی‌ها با وجود رویکرد مثبت ایران در مذاکرات

امام جمعه خورموج گفت: با وجود رویکرد مثبتی که مسئولان نظام نشان دادند اما آمریکایی‌ها هنوز خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران هستند.

تشدید تحریم‌ها از سوی‌ آمریکایی‌ها با وجود رویکرد مثبت ایران در مذاکرات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه شهر خورموج که در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: مرگ برای کسی که گناهانش مورد مغفرت خداوند قرار نگرفته به مراتب شدیدتر و عذابش در قبر بیشتر است.

امام جمعه خورموج افزود: اگر انسان یقین داشت که فشار قبر و عذابی وجود دارد، حزن و ترس او را برمی‌داشت و فرمان خداوند را اطاعت می‌کرد.

وی ادامه داد: ولی از آن جا که به این مسئله عین‌الیقین و علم‌الیقین نداریم، شک می‌کنیم و اگر برای ما ملموس بود بسیار مراعات می‌کردیم.

مصلح در خطبه دوم نماز جمعه اظهار داشت: ما انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به سختی حفظ کرده‌ایم و دشمن تحمل دیدن عزت ما را ندارد.

وی افزود: با وجود رویکرد مثبتی که مسئولان نظام نشان دادند اما آمریکایی‌ها خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران هستند.

مصلح گفت: حادثه اسفباری که در سراوان اتفاق افتاد و تعداد 14 نفر از سربازان انقلاب و امام زمان (عج) به شهادت رسیدند اتفاقی مقطعی نبوده و افراد تروریست باقی‌مانده‌های گروه‌های وهابی و ریگی هستند و اقدام آن‌ها بر اساس اطلاعاتی است که از آمریکا و اسرائیل می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در این موقعیت کسانی پیدا می‌شوند و اعلام می‌‌کنند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را برداریم.

مصلح یادآور شد: اگر سال 58 ما سفارت آمریکا را لانه جاسوسی نام نهادیم امروز برای همه دنیا و حتی دوستان آمریکا هم ثابت شده که آن سفارت‌خانه جاسوسی بود.

امام جمعه خورموج افزود: سه حادثه تبعید حضرت امام، کشتار دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان موجب شد تا این روزها روز مبارزه با استکبار جهانی نام بگیرد.

انتهای پیام/66001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول