اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوسنگرد:

مراسم 13 آبان در سوسنگرد مردمی‌تر از همیشه برگزار شد

امام جمعه سوسنگرد گفت: 13 آبان امسال پرشورتر و مردمی‌تراز هر ساله برگزار شد.

مراسم 13 آبان در سوسنگرد مردمی‌تر از همیشه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، حجت‌الاسلام احمد ساری‌اصل پیش از ظهر امروز در جلسه تقدیر از برگزارکنندگان مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال اظهار کرد: از حضور همه اقشار شهرستان‌های سوسنگرد و دشت آزادگان به منظور حضور در راهپیمایی باشکوه 13 آبان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: مردم این منطقه در همه صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز، نظام را حمایت و پشتیبانی کرده و مدافع آرمان‌های انقلاب هستند.

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به حماسه آفرینی مردم کشورمان در 13 آبان خاطرنشان کرد: جنایاتی که استکبار جهانی در طول 50 سال گذشته در حق مردم ایران روا داشته، هیچگاه از ذهن ایرانیان پاک نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم به امریکا اعتماد کنیم گفت: مقاومت و ایستادگی برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی الهی است که ملت ایران، از آموزه‎های جاودان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آموخته است.

امام جمعه سوسنگرد ادامه داد: هر اندازه که این حرکت از سوی مردم مورد اقبال و حمایت قرار گرفت، آمریکایی‌ها خشمگین‌تر خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه 13 آبان برای مردم ایران یادآور حادثه تسخیر سفارت آمریکا در تهران است عنوان کرد: امسال نیز مردم این منطقه چون سال‌های گذشته و پرشورتر در صحنه حاضر شدند و حماسه آفرینی کردند.

انتهای پیاک/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول