اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گمرک کرمان بیان کرد

تشکیل پرونده 54 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان

معاون اداره کل گمرک استان کرمان گفت: طی 7 ماهه امسال 357 پرونده قاچاق به ارزش 54 میلیارد ریال در استان کرمان تشکیل شده است.

تشکیل پرونده 54 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا آذرنوش پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری از اداره کل گمرگ استان کرمان اظهار داشت: طی هفت ماهه نخست سال جاری 357 پرونده قاچاق به ارزش 54 میلیارد ریال در استان کرمان تشکیل شده است.

وی افزود: در هفت ماهه نخست سال گذشته هم شاهد تشکیل 639 پرونده قاچاق کالا در استان کرمان بودیم که تعداد پرونده‌های قاچاق در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

معاون اداره کل گمرک استان کرمان ابراز داشت: با توجه به افزایش قیمت دلار بحث قاچاق کالا به صرفه نبوده و به همین علت شاهد کاهش پرونده‌های قاچاق کالا در ایران هستیم.

آذرنوش با بیان اینکه پوشاک بیشترین فراوانی قاچاق کالا در استان کرمان را شامل می‌شود، تصریح کرد: 90 رقم کالای قاچاق در استان کرمان کشف شده است.

وی بیان کرد: طی هفت ماهه نخست سال جاری 134 پرونده با رقم کمتر از 10 میلیون ریال، 192 پرونده با رقم 10 تا 100 میلیون ریال، 26 پرونده با رقم 100 میلیون تا یک میلیارد ریال و چهار پرونده با رقم بیش از یک میلیارد ریال در استان کرمان تشکیل شده است.

آذروش تصریح کرد: فضاهای گمرک در استان کرمان محدود است و ما به انبارهای بیشتری نیاز داریم که بودجه لازم در این زمینه باید اختصاص یابد.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول