اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان خبر داد

کشف محموله گوشی‎های قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در دهاقان

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از کشف محموله بزرگ گوشی‎های قاچاق 10 میلیارد ریالی و دستگیری 6 نفر در این زمینه در دهاقان خبر داد.

کشف محموله گوشی‎های قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در دهاقان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ احمد مقامی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف یک محموله بزرگ گوشی همراه قاچاق در دهاقان خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی و مواد مخدر شهرستان دهاقان به همراه اکیپی از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در زمان کنترل خودروهای عبوری در محور بروجن-دهاقان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شده و به خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: خودرو بدون توجه به دستور ایست مأموران از صحنه متواری شد که سریعاً ماموران به تعقیب آن پرداخته و سرانجام خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 569 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان تصریح کرد: مأموران حین بازرسی از خودروی مذکور متوجه حرکت مشکوک دو خودروی سواری پراید که با فاصله کمی پشت سر خودروی پژو در حرکت بودند، شده و در یک عملیات ویژه خودرو‌های مذکور را متوقف و در بازرسی از یکی آنها 780 و از دیگری 830 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده نزدیک به یک میلیارد تومان است، گفت: در این ارتباط هر سه دستگاه خودرو توقیف و شش نفر که همگی زوج بودند، دستگیر و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول