اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

عسکراولادی از یاران با وفای انقلاب و امام راحل بود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت و اظهار داشت: وی از یاران با وفای انقلاب و امام راحل بود.

عسکراولادی از یاران با وفای انقلاب و امام راحل بود

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی فردی بود که هم در دوران قبل از انقلاب و هم در دوران بعد از انقلاب در حوزه‌های مختلف زحمات زیادی کشیده، به تمام معنا ولایت‌مدار و از یاران با وفای انقلاب و امام راحل بودند.

وی تصریح کرد: مرحوم عسکراولادی در دوران اوج مبارزات انقلابی توانست هماهنگی‌های لازم را انجام داده تا بازاریان آن زمان به جمع انقلابیون بپیوندند و بعد از پیروزی انقلاب نیز که اقتصاد کشور در شرایط شکنندگی قرار داشت توانست نقش موثری را در ساماندهی به وضعیت بازار ایفا کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایشان در دورانی که اقتصاد کشور به دلیل عدم انسجام با چالش‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد و نظام توزیع کالا با چالش‌های شدیدی مواجه بود با مدیریت خوب خود توانست مشکلات را کاهش داده و از ایجاد فاصله‌های بسیار بین غنی و فقیر جلوگیری کرده و در حوزه تجارت و توزیع کالا برای مردم در سراسر کشور زحمات زیادی کشید.

رجایی گفت: مرحوم عسکراولادی فردی اهل عمل، ولایت‌مدار و اهل تقوا و دارای صلاحیت‌های خوبی در حوزه علم و اندیشه اسلامی بود و توانست در دوران مسئولیتش در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، در دولت و نهادهای انقلابی خدمات ارزنده‌ای به نظام ارائه کند.

وی تاکید کرد: مرحوم عسکراولادی یکی از استوانه‌هایی بود که در ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی در وحدت اصولگرایان کارهای بزرگی انجام داد و به خوبی نقش‌آفرینی کرد، ایشان همواره در راستای ایجاد وحدت سیاسی و انسجام ملی تلاش کرد و در دوران با برکت عمر خود منشا خدمات ارزنده‌ای برای نظام بود که درگذشت وی ضایعه بزرگی برای همه ملت ایران محسوب می‌شود.

حاج حبیب‌الله عسکراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری روز گذشته در سن 82 سالگی در بیمارستان دی تهران، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حبیب‌الله عسکراولادی یکی از مبارزین شاخص سال‌های انقلاب و از افراد مورد اعتماد حضرت امام خمینی(ره) بود.

آن مرحوم که در کارنامه مبارزاتی خود سابقه 13 سال تحمل زندان‌های ستم شاهی را دارد، در طول دوران انقلاب با توجه به محبوبیت خود در میان بازاریان و کسبه حمایت‌های مالی و معنوی بسیاری را در جهت کمک به اهداف مبارزین و انقلاب اسلامی انجام داد.

وی در سوابق خود، نمایندگی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب در کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزیر بازرگانی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را بعنوان مهمترین مسئولیت‌ها داشت.

وی در سال های اخیر مواضع موثری را در مقابل جریان فتنه و انحراف از خود نشان داد و همواره در راه افشای تحرکات گروه‌هایی که سعی داشتند انقلاب را از اهداف خود دور کنند کوشید.

این چهره مؤثر سیاسی ‌ـ مذهبی سرانجام پس از یک دوره بیماری سخت، روز گذشته (روز اول محرم) دعوت حق را لبیک و دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/87002/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول