اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ برتر

نوجوانان صبا از قعر جدول جدا می‌شوند / دریافت 14 گل در 4 مسابقه

تیم نوجوانان صبای قم که هم‌اکنون ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد این هفته تلاش می‌کند از قعر جدول جدا شود.

نوجوانان صبا از قعر جدول جدا می‌شوند / دریافت 14 گل در 4 مسابقه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم که از چهار بازی قبل خود در دور رفت مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور سه شکست و ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند، این هفته در خانه خود به میدان می‌روند. تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در آستانه این بازی که باید از هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان در مقابل تیم نماینده بابل بازی کند در دیداری حساس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدون‌کنار با چهار گل شکست خورد تا شرایط نامناسبی در جدول رده‌بندی گروه اول لیگ برتر نوجوانان داشته باشد.

سه شکست در چهار بازی انجام شده تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که ضعفی اساسی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم وجود دارد چراکه صبایی‌ها در چهار مسابقه 14 گل از حریفان خود دریافت کرده‌اند و از نظر آمار دفاعی وضع خوبی ندارند.

با این حال پنجمین هفته از دور رفت بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر فردا پنجشنبه شانزدهم آبان‌ماه با انجام چند مسابقه در گروه‌های مقدماتی پیگیری خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در خانه با نماینده بابل دیدار می‌کند.

در این مسابقه حساس تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دومین بازی خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نوجوانان کشور در ورزشگاه تختی قم به میدان می‌رود در حالی که پیش از این برابر مقاومت تهران در خانه بازی کرده و با هفت گل باخته است.

عملکرد صبا در این فصل نشان می‌دهد که نخستین بازی خارج از خانه صبای قم در شهر گرگان برگزار شد و صبای قم از بازی برابر تیم شموشک گلستان باخت سنگین سه بر صفر را در کارنامه دارد همچنین نوجوانان صبا در خانه خود نیز با هفت گل به تیم مقاومت تهران نتیجه را واگذار کرد و بعد از این‌که در تنها پیروزی خود در این فصل با یک گل در مشهد تیم سایپای این شهر را برد، در هفته چهارم برابر تیم دانش فریدون‌کنار با چهار گل مغلوب شد.

دیدار فوتبالیست‌های نوجوان قمی و بابلی در پنجمین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت 15 عصر پنجشنبه 16 آبان‌ماه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود که در این گروه صبای قم با تیم‌های شموشک گلستان ـ سایپا، پدیده‌ساری، متین بابل، مقاومت تهران، مدرسه عالی حرفه‌ای بابک مشهد و دانش فریدون‌کنار هم‌گروه است.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول