اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

صبای قم در میهمانی تیم خورشید به میدان می‌رود

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه به میدان خواهد رفت.

صبای قم در میهمانی تیم خورشید به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری بازی‌های هفته اول از مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور، برنامه مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول جوانان در گروه دوم از سوی سازمان لیگ آزادگان اعلام شد و طبق این برنامه صبای قم روز جمعه هفدهم آبان ماه در دیداری خارج از خانه میهمان تیم خورشید کردستان خواهد بود.

فاصله بین دیدارهای هفته اول تا هفته دوم دور رفت مرحله گروهی دقیقاً 12 روز است و تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بعد از بازی اول خود که روز پنجم آبان ماه انجام شد، روز هفدهم آبان در هفته دوم به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی در کنار هشت تیم مدعی دیگر در حالی برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند که گام نخست را لرزان برداشت و در هفته اول از دور رفت این بازی‌ها در خانه متحمل شکست سنگینی شد.

فوتبالیست‌های آینده‌دار تیم جوانان صبای قم در نخستین گام از مسابقات این فصل در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم و در حضور تماشاگران فوتبال‌دوست قمی یکشنبه شب میزبان تیم پاس همدان بودند و در پایان با اختلاف دو گل مغلوب میهمان مطرح خود شدند.

شکست در مسابقه هفته اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور بعد از قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به این دسته، برای جوانان صبای قم در حالی رقم خورد که این دیدار در مجموع چهار گل در برداشت و تنها یک گل سهم صبای قم بود.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم امسال نخستین حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند زیرا با کسب مقام قهرمانی از لیگ دسته دوم به این رقابت‌ها صعود کرده‌اند و سعی دارند یک تیم قوی بوده و به دسته بالاتر راه پیدا کنند.

علاوه بر تیم جوانان صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در این گروه که گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول