اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال دسته یک امید کشور

صبای قم در میهمانی ابومسلم به میدان می‌رود

تیم فوتبال صبای قم عصر جمعه در دیداری حساس از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ابومسلم مشهد می‌رود.

صبای قم در میهمانی ابومسلم به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بلافاصله بعد از پایان بازی‌های دور رفت از فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در گروه‌های چهارگانه، دیدارهای دور برگشت از این هفته آغاز می‌شود و مدعیان صعود به مرحله نهایی برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

امسال در لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور 22 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را در سه گروه شش تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می‌کنند تا در نهایت با انجام بازی‌های مراحل مختلف، دو تیم به لیگ برتر امید کشور راه یابند.

تیم فوتبال امید صبای قم که سال گذشته در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید کشور حضور داشت بعد از سقوط به دسته یک امسال قصد دارد با کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها بار دیگر به بالاترین سطح فوتبال امید کشور باز گردد و گویا این شرایط برای این تیم مهیا است، زیرا صبا در حال حاضر صدرنشین گروه خود است.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی فوتبال دسته یک امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و بعد از اینکه در دیدار حساس هفته پنجم و پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به تیم شهرداری نوژن نوشهر باخت، این هفته در میهمانی تیم فوتبال ابومسلم مشهد به میدان می‌رود.

با توجه به مشخص شدن برنامه بازی‌های گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال امید صبای قم باید در آغاز دور برگشت بازی‌های این فصل در دو بازی متوالی بیرون از خانه به میدان برود.

البته صبای قم به واسطه کسب سه پیروزی و البته یک باخت هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ دسته یک فوتبال امید جای دارد و نخستین بازی این تیم در دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید کشور با تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد خواهد بود که از ساعت 15 روز جمعه هفته جاری یعنی دهم آّبان ماه در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود.

همچنین طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان که مجری برگزاری بازی‌های رده‌های سنی پایه لیگ‌های فوتبال کشور محسوب می‌شود، دیدار بعدی صبای قم نیز روز جمعه هفدهم آبان ماه در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول