اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حسین جناسمی‌ فرمانده ‌سپاه ‌‌میاندرود ‌شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه میاندرود برگزار شد.

‌حسین جناسمی‌ فرمانده ‌سپاه ‌‌میاندرود ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان امشب با حضور فرماندار مسئولان ادارات فرماندهان پایگاه‌های بسیج و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله برگزارشد.

در این مراسم جعفر جعفری فرمانده پیشین سپاه ناحیه شهرستان میاندرود از سمت خود تودیع و قرار است در روزهای آینده به عنوان یکی از معاونت‌های فرماندهی سپاه کربلای مازندران معارفه شود.

وی در این مراسم طی سخنان کوتاهی گفت: خوشحالم که 25 ماه در میاندرود در لباس مقدس پاسداری به مردم این شهرستان خدمت کردم و افتخار می‌کنیم در عصری در این نظام خدمت می‌کنیم که زیر پرچم امام(ره) و رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای هستیم.

وی اظهار داشت: سپاه میاندرود امروز این توانایی و ظرفیت را دارد که نقش خود را در راستای ماموریت‌های سپاه به‌خوبی اجرا کند.

جعفری در پایان از همه کسانی که در این مدت به مجموعه سپاه میاندرود کمک کردند تشکر کرد و گفت: از تمام دهیاران شوراها نهادها و اداراتی که با تمام وجود کمک و همراه ما بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم آنچه را که انجام دادیم مورد توجه حق تعالی قرار گرفته باشد.

در این مراسم حسین جناسمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان میاندرود معرفی شد.

وی از نیروهای جوان و بومی این شهرستان است که در سمت‌های مختلف از بسیجی تا فرماندهی قسمتهای مختلف سپاه شهرستان را با موفقیت طی کرده است.

انتهای پیام/86021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول