اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات قرآن سپاه ثارالله کرمان

هادی حافظ‌آبادی رتبه نخست مسابقات‌ قرآن سپاه ثارالله را کسب کرد

مدیر قرآن و نماز سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هادی حافظ‌آبادی رتبه نخست قرائت و ترتیل مسابقات‌ قرآن کریم سپاه ثار‌الله استان کرمان را کسب کرد.

هادی حافظ‌آبادی رتبه نخست مسابقات‌ قرآن سپاه ثارالله را کسب کرد

روح‌الله شیخ‌اسدی‌ امروز در حاشیه برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه‌ ثارالله استان کرمان‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ‌مرحله مقدماتی مسابقات قرآن در شهرستان‌ها برگزار شد و نفرات برتر شهرستانی در این مرحله از رقابت‌ها حضور داشتند که در هر رشته دو نفر نخست به مرحله کشوری که آذر در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و نشر فرهنگ قرآن کریم دانست و گفت: قرآن کتاب حیات بخش و سعادت انسان‌ها است که موجب ایجاد رقابتی معنوی و سالم برای قاریان و حافظان این کتاب بزرگ الهی می‌شود.

شیخ‌اسدی با بیان اینکه خانواده‌ها باید به منظور شناسایی فرزندان خود با این کتاب الهی از سن خردسالی آنها را با مکتب قرآن آشنا سازند، افزود: قرآن چراغ روشنی‌بخش زندگی بشریت است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در سر گروه پاسداران، سربازان وظیفه و خواهران شاغل در سپاه توسط مدیریت قرآن و نماز سپاه ثارالله گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه‌های مبارک رمضان هر سال و دهه فجر از دیگر برنامه‌های قرآنی ثابت این نهاد است.

شیخ‌اسدی‌ قرار گرفتن کارکنان سپاه در فضای روحانی و معنوی را موجب افزایش شادی و نشاط پاسداران دانست و گفت: با تلاوت قرآن و عمل به دستورات آن می‌توان بسیاری از خستگی‌های روحی و روانی را برطرف کرد.

وی همچنین به نتایج این مرحله از مسابقات اشاره کرد و گفت: در رشته ترتیل هادی حافظ‌آبادی، رسول دوست‌محمدی و ابراهیم رنجبر به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 10 جزء، سدیده احمدی و محدثه‌السادات تهامی‌پور نفرات اول و دوم و هاجر امیری و مریم رحمانیان نیز در رشته پنج جزء به ترتیب اول و دوم شدند.

شیخ‌اسدی ابراز داشت: در رشته حفظ سه جزء اکرم نبی‌زاده و معصومه بارانی اول و دوم و در رشته حفظ 20 جزء‌ رسمی روح‌الله رحیمی به مقام نخست دست یافت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در حفظ پنج جزء رحیم محمدی، احمد مرادی‌زاده و مجتبی حسنی به ترتیب اول تا سوم شدند.

شیخ‌اسدی بیان داشت: در رشته قرائت تحقیق بین برادران وظیفه، مرتضی ترک‌زاده و سجاد اسدی موفق به کسب مقام اول و دوم و سید‌محمد‌هادی مرتضوی، سید‌مرتضی هاشمی و محمد‌جواد خواجویی در رشته ترتیل برادران وظیفه اول تا سوم و در رشته اذان برادران وظیفه نیز احسان کربلایی اول و صادق سعید و سینا دلجو به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول