اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

اعتبارات لازم برای ایجاد و توسعه مصلی‌ها در نظر گرفته شده است

استاندار البرز گفت: اعتبارات لازم برای ایجاد و توسعه مصلی‌ها در نظر گرفته شده است.

اعتبارات لازم برای ایجاد و توسعه مصلی‌ها در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری بعد از ظهر امروز در نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان البرز که در دفتر امام جمعه اشتهارد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های استانداری توسعه و احداث مصلی است.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در معاونت استانداری تأمین اعتبار و در دستور کار قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم از مهمترین وظایف مسئولان به شمار می‌آید لذا باید این مهم را بیش از پیش مد نظر قرار داده و با تعامل و اتحاد در مسیر توسعه استان و خدمت به مردم گام برداریم.

طاهری در ادامه با اشاره به مطالبات مردم اظهار کرد: در این راستا یکی از مهمترین مطالبات مردم در حصارک کرج و امام جمعه مهرشهر روان شدن ترافیک است.

وی ادامه داد: در این راستا در نظر داریم با اجرای طرح تعریض پل حصارک مهمترین دغدغه طرح شده از سوی امام جمعه مهرشهر و مردم را مرتفع سازیم.

این مسئول راه‌اندازی ایستگاه دوم دفع زباله در چهارباغ، تعریض و ساماندهی جاده قزلحصار با تعیین سرفصل در بودجه سال آینده را از دیگر مسائلی مطرح کرد که در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به عزل و نصب‌های اخیر در استان البرز اشاره کرد و گفت: تمامی این عزل و نصب‌ها را با مشورت انجام می‌دهم.

*ضرورت انتقال زندان‌های استان البرز به خارج از شهر

طاهری در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر ضرورت انتقال زندان‌های استان البرز به خارج از شهر افزود: طرح انتقال زندان‌های استان البرز به خارج از شهر یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی از انتقال این زندان‌ها و ساخت زندان‌هایی با ساختاری جدید خبر داد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان در استان البرز وجود و تحمیل 4 زندان بزرگ است که معضلات اجتماعی بسیاری را نیز به همراه دارد.

طاهری افزود: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح انتقال این زندان‌ها در کارگروهی تخصصی در دست پیگیری قرار دارد.

استاندار البرز بیان داشت: در طرح انتقال زندان‌های استان البرز زمینی در خارج از محدوده شهری دیده خواهد شد و زندان‌های جدیدی با طراحی مناسب ساخته می‌شوند.

طاهری اظهار کرد: در این راستا با توجه به اینکه خانواده زندانیان خارج از استان البرز نیز به این استان مهاجرت می‌کنند، ایجاد اقامتگاه برای خانواده‌های زندانیان، مرکز تحصیل و کار نیز برای آنان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول