اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقه کتابخوانی

مسابقه بزرگ کتاب نماز در مصلی بابل برگزار شد

رئیس موسسه یاوران نماز بابل از برگزاری مسابقه بزرگ نماز در مصلی بابل خبر داد.

مسابقه بزرگ کتاب نماز در مصلی بابل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد اکبرزاده امشب در جمع شرکت‌کنندگان این مسابقه اظهار داشت: به همت ستاد یاوران نماز بابل و با همکاری ستاد اقامه نماز کشور، صندوق قرض‌الحسنه ولی‌عصر(عج) و آموزش و پرورش بابل، مسابقه بزرگ کتاب نماز در دو سطح بالای دیپلم و زیر دیپلم برگزار شد.

وی ترویج کتابخوانی به ویژه ترویج فرهنگ نماز را مهم‌ترین هدف این دوره از مسابقات برشمرد و افزود: کتاب‌هایی که در زمینه دینی ارائه می‌شود نقش مهم و اثرگذاری در جامعه داشته و متولیان امور دینی نیز به عنوان مشاوران مورد اعتماد وظیفه راهنمایی و هدایت جوانان را به سمت کتاب‌های مفید و ارزشمند برعهده دارند.

این مسئول از انتشار کتاب‌های مفید مذهبی پس از انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: اگر چه کتاب‌های مذهبی به حد نیاز در جامعه وجود دارد اما باید ترویج مطالعه کتاب‌های مذهبی با عناوین مختلف نمایشگاهی،کتاب‌خوانی و مسابقات در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

اکبرزاده نیاز به مطالعه را یکی دیگر از راه‌های نشر فرهنگ قرآنی دانست و بیان داشت: باید نیاز نوجوانان و جوانان نسبت به مطالعه نشریات قرآنی را افزایش داد و راهکارهای مناسبی برای ارائه آن در جامعه تدبیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات کتاب ثانیه‌های انس برای مقاطع دیپلم و بالاتر معرفی شده است و کتاب 500 آیه و حدیث پیرامون نماز برای مقاطع زیر دیپلم در نظر گرفته شده است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه به 30 منتخب این دوره از مسابقات جوایز نفیسی اهداء می‌شود، تصریح کرد: کمک هزینه سفر زیارتی، دوچرخه، گوشی همراه، دوربین عکاسی از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای صاحبان رتبه برتر در مسابقه کتاب نماز است.

انتهای پیام/86009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول