اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مردم شیراز

پرچم ابا عبدالله‌الحسین (ع) در استانداری فارس به اهتزاز درآمد

با حضور استاندار فارس، تنی چند از مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم شیراز، پرچم متبرک شده به حرم مطهر ابا عبدالله‌الحسین (ع) در استانداری فارس به اهتزاز درآمد.

پرچم ابا عبدالله‌الحسین (ع) در استانداری فارس به اهتزاز درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین به اهتزاز درآوردن پرچم سرخ ابا عبدالله‌الحسین(ع) در استانداری فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ عمومی برگرفته از فرهنگ ایران اسلامی است که در زندگی انسان‌ها و جامعه بروز و ظهور پیدا می‌کند.

سید محمد احمدی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی سامان دهنده فرهنگ کشور بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد، چراکه تمام جنبه‌های زندگی مادی و معنوی انسان‌ها و نیز شیوه اداره کشور و جامعه مربوط به این نهاد است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فرهنگ دو جنبه مادی و معنوی دارد و اگر در یکی از آنها شکاف ایجاد شود اخلاق در جامعه سقوط می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی از دو حوزه مسجد و حوزه علمیه آغاز شده، بنابراین مسجد و حوزه‌محوری جهت‌دهنده فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

احمدی تصریح کرد: به عنوان مجری و کارشناس مسائل سیاسی، بر این باور هستم که محوریت مسجد و روحانیت، شادابی و نشاط مردم را در جامعه افزایش می‌دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در این آیین نیز در سخنانی ابراز داشت: این ستاد هر سال کاروانی با عنوان از حرم تا حرم راه‌اندازی می‌کند که در این راستا در سال جاری 240 نفر از کارکنان صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، مسئولان و جمعی از خانواده شهدا به کربلای معلی مشرف شدند.

جابر مهدیار بیان داشت: پرچم سرخ و سیاه  ابا عبدالله‌الحسین (ع) که در استانداری فارس به اهتزاز درآمده با هماهنگی ستاد عتبات عالیات استان فارس، یک شب میهمان بام مطهر حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) بوده و متبرک شده است.

وی اضافه کرد: پرچم ابا عبدالله‌الحسین (ع) در ابعاد 9 در 15 متر در مدت 10 روز در ایام ماه محرم و ایام شعبانیه میلاد امام حسین(ع) در استانداری فارس برافراشته می‌شود.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول