اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش‌ کرمان‌:

ایمان معلمان سبب ‌پیشرفت دانش‌آموز‌ان می‌شود‌

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایمان معلمان می‌تواند سبب نجات و پیشرفت دانش‌آموزان شود.

ایمان معلمان سبب ‌پیشرفت دانش‌آموز‌ان می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، رضوان ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس شهرستان نرماشیر با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت‌:‌ در قیام‌ امام حسین (ع) درس‌های بسیار مهم و حیاتی برای بشر و پیروان امام حسین (ع) وجود دارد که باید از این منبع عظیم تربیتی خوب استفاده شود.

وی تصریح کرد‌: عشق به خدا در حرکت و رفتار حضرت امام حسین (ع) و یارانش موج می‌زند و همه آنها عاشقانه پا به میدان کربلا گذاشتند و هستی خود را فدای دین کردند.

ابراهیمی عنوان کرد‌: اگر کسی می‌خواهد معلم خوبی باشد، ابتدا باید عاشق خدا باشد و حق مظلومان را بگیرد و از آنها دفاع کند.

وی ابراز داشت‌:‌ معلمان ابتدایی متولی تربیت کسانی هستند که نه برای عملکرد شما دست می‌زنند و نه انتقاد و اعتراضی دارند، این فقط ایمان شماست که می‌تواند سبب نجات و پیشرفت دانش‌آموز شود.

ابراهیمی تصریح کرد: از آن جا که بچه‌های دوره ابتدایی عهدشان با خدا تازه است و فطرت بسیار پاکی دارند، معلمان آنها نیز باید بهترین‌ها از نظر علم‌، آگاهی و اخلاق باشند.

وی خاطر نشان کرد‌: در مقطع ابتدایی باید به همه ابعاد وجودی دانش‌آموز توجه کرد و نباید فقط به آموزش و دروس تئوری پرداخت.

معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر فقط به همین یک جمله حضرت امام(ره) توجه و عمل می‌کردیم که فرمودند «به ابتدایی برسید که دانشگاه دیر است»‌ در تربیت فرزندان ایران اسلامی هیچ مشکلی نداشتیم.

ابراهیمی ابراز داشت: معلمان باید با عشق به خداوند و انجام عمل صالح کار خود را فقط برای رضای خدا انجام دهند که اگر کار برای رضای خدا باشد، راه برای انسان باز می‌شود و بن‌بست و سرخوردگی و یأس وجود ندارد و هیچ‌کس نمی‌تواند انسان را شکست دهد.

انتهای پیام/80026/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول