اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش تجلیل از بانوان موفق کهگیلویه عنوان شد

تقدیر و تشکر امام جمعه دهدشت از خدمات و برنامه‌های کمیته امداد شهرستان کهگیلویه

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در حاشیه همایش تجلیل از زنان موفق تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از خدمات‌رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر و تشکر امام جمعه دهدشت از خدمات و برنامه‌های کمیته امداد شهرستان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در حاشیه همایش تجلیل از زنان موفق تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از خدمات‌رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: خانواده کانون مقدس الهی است که آیات و روایات زیادی در خصوص ازدواج و تشکیل خانواده وجود دارد و تمام ائمه و معصومین به سنت حسنه ازدواج توصیه فراوان فرمودند.

وی با بیان این مطلب که ازدواج یکی از بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین پیوندهای آسمانی است که با آن خانواده تشکیل می‌شود، عنوان کرد: تشکیل خانواده یعنی مسئولیت‌پذیری و وقتی انسان مسئولیت‌پذیر شد، بزرگ خواهد شد و کسی که اقدام به ازدواج کرد خود را آماده پذیرفتن مسئولیت بزرگ کرده است.

حسینی تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم که ازدواج‌ها آسان‌تر و کم هزینه‌تر برگزار و از انتخاب‌های نادرست در امر ازدواج پرهیز کنیم.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: هدف از تشکیل خانواده به معرفت رسیدن است و زن و شوهر باید کمک کار هم در زندگی باشند و همگان می‌بایست در تربیت صحیح فرزندان کوشا باشیم و فرزندان خود را با آموزه‌های دینی و فرامین الهی آشنا کنیم.

این مسئول از کمیته امداد شهرستان کهگیلویه به خاطر برگزاری برنامه‌های فرهنگی خصوصاً همایش روز خانواده و کمک به امر ازدواج دختران تحت حمایت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/82002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول