اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجلیل از 150 زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه

در همایشی از 150 زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

تجلیل از 150 زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز همایش تجلیل از بانوان موفق شهرستان کهگیلویه با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و 150 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در سالن امور صنفی این شهرستان برگزار شد.

عنایت رحیمی‌نیا در حاشیه این همایش اظهار کرد: در دین مبین اسلام خانواده یکی از ارکان مهم جامعه محسوب می‌شود و پایبندی به خانواده و جلوگیری از بی‌بندوباری و همچنین ارتقای جایگاه و تحکیم بنیان خانواده از جمله مسائلی است که به آن سفارش شده است.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با بیان این مطلب که بررسی نیازمندی‌های خانواده‌ها و تلاش برای رفع آنان در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، تصریح کرد: اولویت خدمات‌رسانی در این نهاد با زنان سرپرست خانوار دارای یتیم می‌باشد که علاوه بر وظایف مادرانه خود می‌بایست نقش پدر را در خانواده‌ها ایفا کرده و سرپرستی فرزندان خود را تا رسیدن به سن بلوغ و تشکیل خانواده عهده‌دار باشند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر 9 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 25 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه قرار گرفته که از تمام خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

رحیمی‌نیا با بیان این موضوع که اشتغال و خوداتکایی خانواده‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این نهاد در امر خدمات‌رسانی است، عنوان کرد: در همین راستا مادرانی وجود دارند که فراتر از انتظار به نقش خود عمل کرده و فرزندانی تحویل جامعه دادند که در حال حاضر جزو نخبگان علمی هستند و در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل می‌باشند.

در پایان این همایش که 150 نفر از زنان سرپرست خانوار حضور داشتند، به مادران موفق در امر اشتغال و خودکفایی خانواده و نوعروسانی که کم‌ترین مهریه را در امر ازدواج داشتند، هدایای به رسم یادبود تقدیم شد.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول