اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارگ:

مشکل ما با آمریکا به خاطر ماهیت استکباری آن‌هاست

امام جمعه خارگ گفت: ما اگر با آمریکا مشکل داریم، به واسطه این است که او ماهیت خود را به عنوان پرچمدار استکبار جهانی در دنیا به همگان نشان داده است.

مشکل ما با آمریکا به خاطر ماهیت استکباری آن‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی شامگاه دوشنبه در همایشی با موضوع 13 آبان و نقش استکباری آمریکا که در خارگ برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز اظهار داشت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ‌است و ایران اسلامی نشان داده که همیشه در برابر استکبارستیزان ایستاده و برای این کار هزینه‌های زیادی را نیز پرداخت کرده است.

وی افزود: مشکل ما با استکبار و کشورهای سلطه‌گر است، نه یک کشور خاص. کمای اینکه در حال حاضر عربستان سعودی نیز برای ما در حکم استکبار جهانی است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: ما اگر با آمریکا مشکل داریم، به واسطه این است که او ماهیت خود را به عنوان پرچمدار استکبار جهانی در دنیا، به همگان نشان داده است و در واقع نماد استکبار جهانیست.

وی با بیان اینکه آمریکا با اصل نظام و ایران اسلامی مخالف است، افزود: بحث هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست و یقین بدانید نه آن‌ها از مواضع خود کوتاه خواهند آمد، و نه ما از حق خود دست خواهیم کشید.

کمالی تاکید کرد: امروز ما با وحدت خود از مذاکره‌کنندگان حمایت خواهیم کرد، اما از مواضع خود نیز عقب‌نشینی نمی‌کنیم و تا دستیابی به اهداف خود از پای نخواهیم نشست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این رابطه، خاطرنشان کرد: ما به مذاکرات هسته‌ای خود ادامه خواهیم داد، اما اینکه برخی می‌پندارند که پس از رابطه با آمریکا تمام مشکلات ما حل خواهد شد، خیالی واهی‌ است و آمریکا هرگز با یک مذاکره، دست از مواضع همیشگی خود نخواهد کشید.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول