اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی:

شعار «مرگ بر آمریکا» نشانه سلطه‌پذیر نبودن ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» که ملت شریف ایران و به خصوص مردم خراسان شمالی در 13 آبان امسال سر دادند، نشانه اینست که سلطه‌پذیر نیستند.

شعار «مرگ بر آمریکا» نشانه سلطه‌پذیر نبودن ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حسین ارشدی اظهار کرد: دشمن سالیان دراز همیشه قصد داشته است بر این ملت و کشور سلطه داشته باشد و شعاری که ملت شریف ایران و به خصوص مردم خراسان شمالی در 13 آبان امسال سر دادند، نشانه اینست که سلطه‌پذیر نیستند و هیچ موقع زیر بار ذلت و ظلم آمریکا و سلطه غرب نخواهند رفت.

وی افزود: حضور ملت بزرگوار و شریف ایران در صحنه نشان دهنده توطئه‌هایی است که از طرف دشمن زبون علیه آنان از قبل و بعد از انقلاب شده است که آخرین آن‌ها که از سوی ایادی آمریکا صورت گرفت، حمله تروریستی در مرزهای شرق کشور بود که منجر به شهادت جمعی از جوانان و مرزبانان ما شد.

ارشدی اظهار کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» باید کماکان در پیشانی راهپیمایی‌ها و مراسم‌ها گفته شود و کسانی که امروز در داخل کشور می‌خواهند فرش قرمزی برای آمریکا پهن کنند و راه برای سلطه غرب و آمریکا هموار کنند، بدانند نیات پلیدشان به خودشان برخواهد گشت و این ملت بیدار است و نخواهد گذاشت دست پلید آمریکا به این کشور باز شود و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

انتهای پیام/63002/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول