اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش تیمی

قم به مقام سوم تنیس با ویلچر کشور دست یافت

تنیس‌بازان معلول قمی در پایان رقابت‌های تنیس با ویلچر قهرمانی جانبازان و معلولین کشور موفق به کسب مقام سوم شدند.

قم به مقام سوم تنیس با ویلچر کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این قهرمانان افتخارآفرین ورزش جانبازان و معلولین استان قم در پیکارهای تنیس با ویلچر قهرمانی کشور هاشم افضلی و علی زارعی هستند که در بخش دوبل توانستند عنوان سوم سطح 2 کشور را به خود اختصاص دهند.

تنیس با ویلچر یکی از رشته‌هایی است که در کنار ورزش‌های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، دو و میدانی، وزنه‌برداری، بوچیا، شنا، تیراندازی با کمان و چندین رشته دیگر از زیرمجموعه‌های فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان محسوب می‌شود.

در استان‌ها نیز این رشته به عنوان زیرمجموعه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین هر استان فعالیت می‌کند در حالی که تنیس با ویلچر در قم یکی از رشته‌های فعال در بین ورزشکاران جانباز و معلول است و ورزشکاران توانمندی دارد.

تنیس‌بازان جانباز و معلول عضو تیم تنیس با ویلچر استان قم به منظور شرکت در پیکارهای قهرمانی سطح 2 کشور راهی مشهد مقدس شدند تا در مسابقات که به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی به انجام رسید با حریفان خود به رقابت بپردازند.

این رقابت‌ها با حضور تنیسورهای سطح 2 کشور و با همکاری هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی در حالی برگزار شد که مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی، محل برگزاری این مسابقات به همت گروه ورزشی ابرا تدارک دیده شده بود.

با توجه به ثبت‌نام به عمل آمده در انجمن تنیس با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، نمایندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، اردبیل و خراسان رضوی در این رقابت‌ها حضور داشتند و نتایج در 2 بخش تیمی و انفرادی مشخص شد.

در پایان پیکارهای بخش انفرادی این دوره از مسابقات در مشهد مقدس، تیم تنیس با ویلچر استان آذربایجان شرقی متشکل از وحید جعفری و محمد خوش‌لهجه در دیدار نهایی از سد تیم تهران متشکل از محسن جلالی و محمدرضا کاکاوند از تهران عبور کرد و قهرمان شد.

در رده‌بندی نهایی بخش تیمی این دوره از بازی‌ها تیم تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین قم متشکل از علی زارعی و هاشم افضلی همراه با تیم محمد حقیری و اباصلت تقی‌زاده از اردبیل موفق به کسب مقام سوم مشترک پیکارهای تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین کشور شدند.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز محسن جلالی از خراسان رضوی قهرمان شد در حالی که مقام دوم به وحید جعفری از آذربایجان شرقی رسید و مقام سوم مشترک را محمدرضا کاکاوند از تهران و محمد خوش‌لهجه از آذربایجان‌شرقی از آن خود کردند.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول