اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری رودان:

آبرسانی و احداث راه از اولویت‌های بخش جغین رودان است

رئیس شورای اداری رودان گفت: آبرسانی و احداث راه ارتباطی مناسب از اولویت‌های بخش جغین است که در فرمانداری نیز به طور متمرکز بر روی آن کار می‌شود.

آبرسانی و احداث راه از اولویت‌های بخش جغین رودان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد عصر امروز در نشست بررسی مشکلات و مسائل بخش جغین، رفع مشکلات آبرسانی و احداث راه جغین را از برنامه‌ها و اولویت‌های اول فرمانداری عنوان کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر بخشی از اعتبارات حوزه راه‌سازی به پروژه راه جغین رودان اختصاص یافته که امیدواریم با جذب این اعتبارات این پروژه تکمیل و مشکل مردم این بخش در این زمینه به طور کامل رفع شود.

وی بر رفع بخشی از مشکلات این بخش در کوتاه مدت تأکید کرد و ادامه داد: قطعاً مشکلاتی که نیازمند تأمین اعتبارات است در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح و در این زمینه چاره‌اندیشی خواهد شد.

فرماندار رودان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش جغین توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی بالقوه دارد، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم باید مشکلات این بخش با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های محلی مرتفع شود.

این مسئول با بیان اینکه بخش جغین دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی است، افزود: در راستای رفع مسائل و مشکلات این بخش در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات لازم در نظر گرفته خواهد شد اما علاوه بر این موضوع، از ظرفیت‌ها و امکانات درون بخشی نیز باید استفاده شود.

نظرنژاد به دیدارهای مردمی صورت پذیرفته با مردم جغین اشاره کرد و بیان داشت: رفع مشکلات این بخش در اولویت کاری شهرستان قرار دارد و به همین منظور در سال‌های اخیر یکی از برنامه‌های ما حضور در میان مردم این بخش بوده است.

محمد مسافری، بخشدار بخش جغین نیز در ادامه ضمن بیان مسائل و مشکلات این بخش، گفت: بیشتر درخواست‌ها و مسائل این بخش در زمینه‌های آبرسانی، توسعه شبکه برق رسانی، ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش به منطقه، کمک مالی به گروه‌های ورزشی، راه‌اندازی و ایجاد پست بانک، مشکلات بهداشتی و درمانی، احداث خانه عالم و تأسیس شهر جغین است که می‌توان این امور را برنامه‌ریزی محقق کرد.

انتهای پیام/88003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول