اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

اختصاص 15میلیارد ریال برای آبرسانی به مناطق حوزه کوهمره خامی باشت

فرماندار باشت با اشاره به ضرورت اهمیت آبرسانی به روستا‌ها، گفت: 15 میلیارد ریال جهت آبرسانی به مناطق حوزه کوهمره خامی باشت اختصاص یافت.

اختصاص 15میلیارد ریال برای آبرسانی به مناطق حوزه کوهمره خامی باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یزدان محمدی صبح امروز در نشستی که با حضور مسئولان آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 15 میلیارد ریال جهت آبرسانی به مناطق حوزه کوهمره خامی اختصاص یافت.

فرماندار باشت در ادامه گفت: این اعتبار جهت آبرسانی به 17 روستا شامل روستا‌های نازنگون، کزنگون، نارگ موسی، ملیتم، بوسنگان، موری‌کش، دم‌تنگ، سلطان‌آباد، تلخاب، پنبخ‌زار، چشم‌دره و آبدهگاه است. 

محمدی افزود: مراحل اجرایی این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با این اعتبار یک حلقه چاه به طول شبکه 25 کیلومتر خط انتقال، 20 کیلومتر شبکه توزیع، پنج باب مخزن ذخیره آب به حجم هزار متر مکعب و دو ایستگاه پمپاژ در این 17 روستا احداث می‌شود.

محمدی خاطر‌نشان کرد: هم اکنون آبرسانی به این روستاها از طریق تانکر‌های آب صورت می‌گیرد که علاوه بر مشکلات عدیده بهداشتی به صورت مداوم اهلی این روستاها با مشکل کم‌آبی مواجه می‌شوند.

فرماندار باشت با اشاره به ضرورت اهمیت آبرسانی به روستا‌ها، افزود: با توجه به قرار گیری در فصل سرما و احتمال مشکلات حمل و نقل آب از طریق تانکر ضروری است هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

وی ادامه داد: نباید این نیاز اساسی و ضروری مردم منطقه نادیده گرفته شده و از مسئولان امر درخواست می‌شود تا در تکمیل این پروژه‌ها همکاری‌های لازم را با نهادهای مربوط انجام دهند.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول