اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری خوزستان:

سرخط هر سازمانی روابط عمومی آن است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: روابط عمومی‌ها سر خط هر سازمانی هستند و در معرفی روابط عمومی‌ها نباید از اصطلاحات شعاری و تشریفاتی استفاده کرد.

سرخط هر سازمانی روابط عمومی آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی در دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات امام رضا (ع) تشکیل شد اظهار کرد: برگزاری سمینارهایی از این دست در معرفی جایگاه روابط عمومی‌ها و معرفی آن‌ها نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: از سوی مرجع حاکمیتی استان از همه دست اندرکاران روابط عمومی‌ها که رسالت سنگینی را در جهت انعکاس عملکرد سازمان به عهده دارند تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در حوزه نظری از روابط عمومی بسیار باب سخن است تصریح کرد: در سمینار‌ها، کتب و مقالات مختلف از روابط عمومی بسیار سخن گفته شده است و شاید بهترین و شایسته‌ترین صفتی که برای این تشکیلات بتوان به کار برد وجهه، عملکرد و جایگاه مردمی آن است.

وی با بیان اینکه سرخط هر سازمانی روابط عمومی آن است عنوان کرد: نیاز به برداشتن گام‌های بلندی در خصوص ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها داریم و نباید تنها به استفاده از اصطلاحات شعاری و تشریفاتی در این زمینه اکتفا شود.

وی اضافه کرد: گام‌هایی که برای معرفی روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها تا کنون برداشته شده به دلایلی که نمی‌خواهم به آن‌ها ورود کنم به حداقل رسیده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان مدیران سازمان‌ها را خطاب قرار داد و بیان کرد: بهترین مدیران را در جایگاه روابط عمومی قرار دهید و از اینکه یک مدیر روابط عمومی قوی و متخصص ممکن است اصطحکاکی در جایگاه شما به وجود آورد نترسید.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید به جایگاهی برسند که پاسخگوی مردم باشند اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با روش‌های علمی و جاذب می‌توانند مخاطب خود را راضی نگهدارند.

حسینی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید به تاثیر خود اعتقاد پیدا کنند گفت: متاسفانه در سه سال گذشته جایگاه چارت سازمانی روابط عمومی‌ها به خوبی ارتقا نیافته است که انتخاب بهترین‌ها برای مسئولیت روابط عمومی‌ها در پیشبرد آنچه که وظیفه روابط عمومی است تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه باید روابط عمومی را به روابط با مردم ترجمه کنیم عنوان کرد: ارتباط با مردم باید در کمال صداقت باشد تا بتوان اعتماد عمومی را کسب کرد و به این ترتیب است که می‌توان به‌شان و جایگاه روابط عمومی‌ها دست یافت.

اننتهای پیام/72011/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول