اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی مدیریت در روابط عمومی همدان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت در روابط عمومی برای مسئولان روابط عمومی استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت در روابط عمومی همدان

مسلم مخفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پلی میان مخاطبان و سازمان‌ها هستند، افزود: برقراری ارتباط بین مخاطب و مسئولان سازمان‌ها نیازمند برخورداری از توانمندی‌هایی است که مسئولان روابط عمومی باید از آن آگاه باشند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها، به این نتیجه رسیدیم که باید به صورت برنامه‌ریزی شده در بحث آموزش و ارتقای دانش و توان علمی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی وارد عرصه شد.

مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان افزود: بر این اساس با همکاری و همفکری مجامع علمی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری همدان عناوین دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای مسئولان روابط عمومی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان روابط عمومی استان انجام شده است، از برگزاری این دوره‌ها در همدان خبر داد.

مخفی عناوین دوره‌های آموزشی را شامل ارتباطات مردمی، تبلیغات در روابط عمومی، مدیریت در روابط عمومی، اصول گزارش‌نویسی و خبرنویسی دانست.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: در این دوره‌ها سعی شده از اساتید مجرب و برجسته دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی بهره گرفته شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت در روابط عمومی با حضور دکتر کیا عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به مدت 16 ساعت خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از امروز برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنانش گفت: کل دوره‌های آموزشی برای مسئولان روابط عمومی به مدت 80 ساعت برگزار می‌شود که پیش‌بینی حضور 100 نفر را در این جلسه داریم.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول