اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

اجرای پروژه گاز‌رسانی به واحد‌های مسکن مهر گلپایگان

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان گفت: پروژه گاز‌رسانی به مسکن مهر گلپایگان، گوگد و خوانسار طی 6 ماه نخست امسال انجام شد و در حال حاضر مراحل نصب کنتور و تجهیزات گاز مسکن‌های مهر این شهرستان در حال اجرا است.

اجرای پروژه گاز‌رسانی به واحد‌های مسکن مهر گلپایگان

حمیدرضا اشرف‌الکتابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان با اشاره به مهم‌ترین عملکرد اداره گاز گلپایگان طی هفت ماهه نخست امسال اظهار کرد: طی شش ماهه نخست امسال پروژه گاز‌رسانی به واحد‌های مسکونی مسکن مهر گلپایگان، گوگد و خوانسار توسط واحد اجرای طرح‌های گاز استان با هدف گاز‌رسانی به مسکن مهر و فراهم‌سازی زیر‌ساخت‌های این طرح ملی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز مراحل نصب کنتور و تجهیزات گاز مسکن‌های مهر این شهرستان در حال اجرا است.

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان با بیان اینکه اجرای پروژه گاز‌رسانی به مرغداری‌های جاده تیکن از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری بوده است، تصریح کرد: این طرح با هدف تحویل سوخت پاک، سالم و مستمر به این مجموعه تولیدی اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه گاز‌رسانی به مرغداری‌های جاده تیکن با حدود 78 کیلومتر شبکه‌گذاری و اجرای سه دستگاه اجرا شده است، ادامه داد: این پروژه با هزینه اجرایی بیش از 12 میلیارد ریال توسط واحد اجرای طرح‌های گاز استان اجرا شده است.

*‌‌جمع‌آوری شیر‌های پیاده‌رو شهر‌های گلپایگان، گوگد و خوانسار

اشرف‌الکتابی در ادامه از جمع آوری تمام شیر‌های پیاده‌رو (تلسکوپی) در سطح شهر‌های گلپایگان، گوگد و خوانسار خبر داد و تاکید کرد: تمام شیر‌های پیاده‌رو در این شهرستان در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی و نشت گاز در اثر بلایای طبیعی و براساس مصوبات ستاد بحران کشور و شرکت گاز با اختصاص حدود شش میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه گاز‌رسانی به شهرک صنعتی سعید‌آباد با هدف تحویل سوخت پایدار و پاک به مجموعه‌های صنعتی شهرستان انجام شده  است، افزود: در نیمه نخست امسال اشتراک‌پذیری و بهره‌برداری از این شهرک آغاز شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان با تاکید بر اینکه همچنین طی هفت ماهه نخست امسال شن‌ریزی و زیر‌سازی محوطه ایستگاه‌های گاز CGS گلپایگان به مساحت حدود پنج هزار متر مربع و با اختصاص 200 میلیون ریال اجرا شده است، گفت: احیاء و باز‌سازی چاه‌های حفاظت از زنگ ایستگاه‌های خیابان‌های گوگد و آیت‌الله گلپایگانی نیز از مهم‌ترین اقدامات این اداره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین طی هفت ماهه نخست امسال حدود شش هزار و 859 متر شبکه گاز و 124 انشعاب توسط پیمانکار و ناحیه با هدف گاز‌رسانی به مشترکین جدید‌الاحداث و مجموعه‌های متقاضی انجام شده است،  اظهار کرد: با توجه به انتخاب پیمانکار جدید و تامین اعتبار، سایر درخواست‌ها در شش ماهه دوم امسال اجرا و نصب می‌شود.

انتهای پیام/ 63014/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول