اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

پای آمریکا در همه جنایات جهان در میان است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در هر جنایتی که در جهان اتفاق افتاده حتماً پای آمریکا در میان بوده است.

پای آمریکا در همه جنایات جهان در میان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان عصر امروز در نشستی که با موضوع 13 آبان در دانشکده علوم اداری و اقتصادی فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در اوایل انقلاب، آمریکا از گروه‌های مختلفی چون کومله دفاع می‌کرد و حتی انواع کودتاها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی ‌کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا با ملت ایران دشمنی دارد، افزود: یکی از مقامات آمریکایی بعد از موضوع طبس گفت هدف ما در طبس علاوه بر آزادی گروگان‌ها، کودتا علیه نظام ایران نیز بود.

نبویان با ذکر انواع جنایات آمریکا علیه ملت ایران همچون حمله به کشتی تجاری ایران، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری و ترور مقامات ایرانی توسط مجاهدین خلق که وابسته به آمریکا بودند، گفت: امروز هم آمریکا اعلام کرده ما به مجاهدین یک میلیون دلار کمک می‌کنیم که این هم از نشانه‌های دشمنی با مردم ایران است.

وی با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه ملت ایران بیان داشت: این تحریم‌ها علیه هیچ ملتی به کار گرفته نشده و یکی از مقامات آمریکایی نیز گفت که هدف ما از این تحریم‌ها خشکاندن ریشه ملت ایران است.

نبویان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مشکل آمریکا با ما بحث هسته‌ای نیست بلکه به خاطر جهان‌بینی انقلاب ما است که جهان‌بینی مدرن را به چالش کشید به طوری که وقتی در اوایل دهه 70 میلادی مدرنیسم حرف از بی‌خدایی می‌زد ‌در اواخر این دهه با انقلاب شکوهمند ایران توسط امام خمینی(ره) دعوت از جهانیان به سوی خداوند شکل گرفت و با مدرنیته به مخالفت پرداخت.

وی با اشاره به پیشرفت علمی ایران بعد از انقلاب گفت: امروز 4.4 میلیون دانشجو داریم و رتبه علمی ایران در جهان شانزدهم است و اخیرا هم یکی از موسسات آمریکایی اعلام کرده که تا سال 2018 رتبه علمی ایران با همین سرعت به چهارم جهان می‌رسد.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول