اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گوینده برنامه «از آسمان» در گفت‌وگو با فارس:

انیمیشن روز رستاخیز به زودی از شبکه اصفهان پخش می‌شود

گوینده «برنامه هفت و از آسمان» با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: انیمیشنی به نام «روز رستاخیز» به زودی از شبکه اصفهان در این ماه پخش می‌شود.

انیمیشن روز رستاخیز به زودی از شبکه اصفهان پخش می‌شود

نادر گهرسودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه گوینده اصلی «برنامه هفت» شبکه دوم سیما هستم، اظهار کرد: برنامه هفتی که هم اکنون از شبکه دو سیما پخش می‌شود، با حضور کارشناسان، تهیه‌کنندگان، کارگردانان و هنرمندان سراسر کشور به تمام رویدادها و جریان‌هایی در سینمای کشور اتفاق می‌افتد می‌پردازد.

وی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت‌های خود در شبکه‌های مختلف سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های هنری‌ام گوینده اصلی «برنامه از آسمان» شبکه دو هستم، که ساعت 19:45 دقیقه عصر پخش می‌شود و تکرار آن هم جمعه‌ها است.

این گوینده در ادامه با اشاره به اهداف برنامه « از آسمان» تصریح کرد: هدف این برنامه ارتباط با خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

وی با اشاره به موفقیت‌های «برنامه از آسمان» و بازتاب این برنامه در سطح اجتماع گفت: مستندی جانباز قطع نخاعی که اخیراً از این برنامه پخش شد موجب شد حتی رئیس‌جمهور کشورمان سرزده به عیادت این جانباز قطع نخاعی برود.

گهرسودی یادآور شد: «برنامه از آسمان» تاکنون بیش از 100 برنامه داشته است که نزدیک به سه سال است در حال پخش هست که هر هفته ما یک برنامه برای مخاطبانمان داریم. 

وی با اشاره به میان برنامه‌ای که از چهارشنبه تا پنج‌شنبه با همکاری معاونت سیما جهت تبلیغ فیلم‌های آخر هفته پخش می‌شود به جزئیات میان برنامه پرداخت و ادامه داد: مثلاً در شبکه یک همه فیلم‌های شبکه‌های دو، سه، پنج و همچنین شبکه نمایش را اعلام می‌کنیم که گویندگی اصلی این برنامه بر عهده بنده است.

این هنرمند با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: انیمیشنی به نام «روز رستاخیز» به زودی از شبکه اصفهان در این ماه پخش می‌شود.

وی اذعان کرد: انیمیشن «روز رستاخیز» یک روایت تاریخی است که من در آن گوینده صدای پیامبر (ص) هستم که بعد از دوبلاژ و آماده شدن موسیقی این انیمیشن برای مردم پخش می‌شود.

انتهای پیام/63023/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول