اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

برخورد قاطع با تعطیلی غیر موجه نانوایی‌های دشتستان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از برخورد قاطع با تعطیلی غیر موجه نانوایی‌های دشتستان خبر داد.

برخورد قاطع با تعطیلی غیر موجه نانوایی‌های دشتستان

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تلاش برای رفاه و بهبود وضعیت معیشتی مردم رویکرد مهمی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت در تمامی سطوح برای تحقق آن در تلاش است.

وی افزود: وضعیت نان شهرستان دشتستان موضوع مهمی است که در هفته‌های گذشته به آن توجه داشته‌ایم و در این راستا شاهد بررسی‌های وسیع در حوزه وضعیت کمی، کیفی و تعطیلی غیر موجه واحدهای نانوایی دشتستان بوده‌ایم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد:  واحد بازرسی و نظارت آرد و نان این اداره فعالیت بسیار خوبی دارد و با مقایسه فعالیت‌های این واحد با مدت زمان نیمه نخست سال جاری شاهد افزایش چشمگیر فعالیت‌ها در این زمینه هستیم.

احمدی بیان داشت: افزایش بررسی‌های کارشناسی بازرسان در خصوص علل و عوامل کاهش وزن چانه و کاهش کیفیت نان از خواسته‌های مهم شهروندان دشتستانی است و باید به‌صورت ویژه این مسائل را مورد کنکاش و بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به فعالیت ناظرین افتخاری خبازی‌ها در دشتستان اضافه کرد: توان ناظرین افتخاری اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسان اصناف به‌منظور شناسایی و گزارش واحدهای نانوایی تعطیل غیر موجه دشتستان از مواردی است که به‌منظور توسعه فعالیت‌های نظارتی به آن توجه داریم.

این مسئول اذعان داشت: از اداره تعزیرات حکومتی می‌خواهیم با واحدهای نانوایی که کیفیت نامطلوب و تعطیلی غیر مجاز و کم‌فروشی دارند با جدیت و قاطعیت هرچه تمام برخورد کند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خواستار ثبت سابقه تخلف واحدها در برگ گزارش بازرسی شد و عنوان کرد: علاوه بر تکمیل برگ گزارش بازرسی برای واحدهای دارای تخلف، موضوع کاهش و یا قطع سهمیه آرد آنها نیز در کارگروه ویژه آرد و نان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی با اشاره به کشف 15 تخلف به ارزش 30 میلیون ریال در مهرماه سال جاری بیان داشت: سامانه تلفن 124 اداره آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه انواع تخلفات اقتصادی است و از تمامی شهروندان دشتستانی انتظار داریم در این زمینه با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول