اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

80 درصد جمعیت شهری دشتستان از گاز طبیعی برخوردارند

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 80 درصد جمعیت شهری و 30 درصد جمعیت روستایی دشتستان از گاز طبیعی برخوردارند.

80 درصد جمعیت شهری دشتستان از گاز طبیعی برخوردارند

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان بوشهر در دستور کار شرکت گاز استان بوشهر قرار دارد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های این مجموعه در دستور کار قرار دارد و با همه توان و ظرفیت موجود در راستای بهبود خدمات‌رسانی و رضایتمندی مردم اهتمام می‌ورزیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان هم‌اکنون بخش عظیمی از شهرها و تعدادی از روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که تلاش می‌کنیم این میزان به صد در صد برسد.

حسینی از گازدار شدن 80 درصد جمعیت شهری دشتستان خبر داد و ابراز داشت: تاکنون گازرسانی به 80 درصد جمعیت شهری شهرستان دشتستان انجام شده که انتظار داریم موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده باشیم.

وی اضافه کرد: براساس آمار موجود حدود 30 درصد جمعیت روستایی دشتستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که این مسئله در مناطق صعب‌العبور نیز انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرهای مختلف به ویژه شهرداری‌ها در امر گازرسانی به مناطق مختلف بسیار تاثیرگذار است که بحمدالله در دشتستان شاهد تحقق این مهم هستیم.

حسینی در پایان متذکر شد: در دشتستان تاکنون 21 هزار انشعاب گاز انجام شده و با همه توان و ظرفیت برای کیفیت‌بخشی به طرح‌های گازرسانی اهتمام می‌ورزیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول