اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب اول محرم

128 خادم حرم امامزاده عبدالله (ع) بابل تجلیل شدند

در شب اول محرم از 128 خادم حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) و هیئت یا فاطمه الزهرا (س) بابل تجلیل شد.

128 خادم حرم امامزاده عبدالله (ع) بابل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مسئول کارگروه ساماندهی خادمان امامزاده عبدالله و عضو هیئت یا فاطمه الزهرا (س) بابل شامگاه دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند هیئت یا فاطمه الزهرا (س) از سال 1379 شروع به فعالیت کرد.

محمدحسین طبرستانی افزود: تاکنون 150 برنامه مذهبی و برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و علمی برای جذب جوانان از سوی هیئت یا فاطمه الزهرا امامزاده عبدالله (ع) بابل برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این هیئت در بخش سایبری نیز به موفقیت‌های زیادی دست یافته است، بیان داشت: با فعالیت کارگروه ویژه خادمان هیئت یا فاطمه الزهرا(س) امامزاده عبدالله (ع) برنامه‌های دهه اول محرم با شعار نماز، شهادت و ظهور اجرا می‌شود.

طبرستانی حضور قاریان برتر مازندران، شاعران آیینی، سخنرانان برتر کشور از جمله حجت‌الاسلام جمال‌الدینی و مداح اهل بیت رضا بذری را از جمله برنامه‌های دهه اول محرم امامزاده عبدالله(ع)  بابل برشمرد.

این مسئول در ادامه به تشکیل کارگروه ساماندهی خادمان اشاره و تصریح کرد: کارگروه متشکل از چند کمیته بوده که همه اعضای کمیته از خادمان هستند. 

طبرستانی افزود: این کمیته دارای برنامه کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت بوده تا بعد از پنج سال به نقطه طلایی دست یابد.

وی تصریح کرد: نخستین اقدام انجام شده تهیه نرم‌افزاری است که تمام اطلاعات خادمان و اعضای خانواده آنها در آن طراحی شده تا خدمات ارائه شده  قابل رصد و مدیریت باشد.

طبرستانی اذعان داشت: کمیته بانوان،  رفاهی،  آموزش و  پرورش، اطلاع‌رسانی، اشتغال، ورزشی، فن‌آوری اطلاعات، سیاسی، شعراء، کمیته جذب نیروی انسانی  و ارزیابی، خودسازی خادمان، اخلاق و معرفت، جوانان عاشورایی و کمیته ویژه خادمان از کمیته‌های کارگروه ساماندهی خادمان امامزاده عبدالله(ع) بابل است.

وی بیان داشت: هر کمیته پنج عضو دارد و هر عضو می‌تواند در سه کمیته با محوریت یک دبیر فعالیت داشته باشد، هر تصمیمی که از سوی کمیته و کارگروه اتخاذ شود جزو تصمیمات شوراست ولی فعالیت آن نباید به هیئت لطمه‌ای وارد کند.

طبرستانی خاطرنشان کرد: هدف ما توانمندسازی و ساماندهی خادمان، بررسی رویش و ریزش‌ها، ضعف و معایب و تدابیری برای رفع چالش‌هاست.

وی از تاسیس صندوق زیارت در هیئت یا فاطمه الزهرا(س) امامزاده عبدالله(ع) بابل خبر داد و افزود: همه خادمان می‌توانند عضو این صندوق شده و  پول آن تنها برای سفر زیارتی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/86009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول