اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان مازندران گزارش می‌دهد

هیهات من الذله فریاد همیشگی ملت ایران/13 آبان سرمنشاء بیداری اسلامی در جهان

مردم مازندران بار دیگر نشان دادند که از حسین و عاشورا درس گرفتند که هرگز زیر سلطه نخواهند رفت و هیهات من الذله فریاد همیشگی آنها است.

هیهات من الذله فریاد همیشگی ملت ایران/13 آبان سرمنشاء بیداری اسلامی در جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، همزمان با سراسر کشور اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف استان با مشت‌های گره کرده و در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌ها انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه و متناقض آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام داشتند.

خیابان‌های سطح شهرستان‌ها مملو از جمعیت عظیم دانش‌آموزان، دانشجویان، کارکنان دولت، بازاریان، بسیجیان، روحانیون و دیگر اقشار مختلف مردم بود که با صدای بلند شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند و بار دیگر نشان دادند که از حسین و عاشورا درس گرفتند که هرگز زیر سلطه نخواهند رفت و هیهات من ذله فریاد همیشگی آنها است.

13 آبان سند افتخار بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی

راهپیمایی روز 13 آبان در شهرستان نور با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم مؤمن، ولایی، همیشه در صحنه و انقلابی برگزار شد.

فرماندار نور در جمع راهپیمایان 13 آبان در نور گفت: سیزده آبان سند افتخار بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

علی‌محمد صمدیان بیان داشت: 13 آبان سر منشا بیداری اسلامی در جهان امروز است.

وی 13 آبان را روزی عظیم در تاریخ ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: این روز حوادث گوناگونی را شاهد بوده و سند افتخار تاریخ انقلاب ما است و عدم صداقت دولت مردان آمریکا را به اثبات رساند.

این مسئول ادامه داد: سران این کشور هیچ‌گاه صداقت نداشتند، انجام انواع کودتاها در ایران و دیگر کشورها، شلیک مستقیم به هواپیمای مسافربری ایران، جاسوسی‌ها و شنودها در کشورهای مختلف همه نشان از بی‌صداقتی این کشور در ارتباط با دیگر کشورها دارد.

وی یادآور شد: ما ملت عاشوراییم و هرگز از ارزش‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

 
 راهپیمایی ضد استکباری مردم چالوس

امروز همزمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چالوس با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر عظمت، عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران را تحت رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به تمام دنیا نشان دادند.

فرماندار چالوس در مراسم راهپیمایی 13 آبان این شهر گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با عظمت و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار شد.

سید قدیر رضایی افزود: چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری قد‌م‌گاه بیش از 21 هزار شهید گیلان و مازندران است همیشه و همیشه با حضور مردمان ولایت‌مدار خودش راهپیمایی‌های با شکوهی در طول تاریخ انقلاب برگزار کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران برای مبارزه با نقشه‌های شوم دشمنان است.

وی گفت: امروز جهان نظاره‌گر عظمت و شکوهی است که مردم در راهپیمایی 13 آبان خلق کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

 راه شهدا را ادامه می‌دهیم

دانش آموزی که بر صورت خود پرچم ایران را نقش بسته بود و با فریاد بلند مرگ بر آمریکا سر می‌داد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: امروز آمدیم تا بگوییم کشورمان را دوست داریم و هر سال در 13 آبان می‌‌آییم و می‌گوییم مرگ بر آمریکا.

این دانش آموز که خود را علی شمس معرفی کرد با حرارت بیشتری گفت: ما کشورمان را دوست داریم و نمی‌گذاریم هیچ کشوری به ما زور بگوید.

یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در شرایط کنونی کشور ما با دو دشمن مواجه است، اولین دشمن، دشمنی است که مخالف اندیشه و تفکر اسلام ناب است و شهدای ما با آن جنگیدند و دشمن دوم، فراموشی یاد شهداء و راه و رسم آنان است.

علی ترابی بیان داشت: امروز آمدیم تا بگوییم راه شهدا ادامه دارد و فریاد مرگ بر آمریکا همیشه به صدا در خواهد آمد.

 فریاد مرگ بر آمریکا در آمل طنین‌انداز شد

مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان در آمل برگزار شد.

مردم ولایی و همیشه در صحنه آمل با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و به آتش کشیده شدن پرچم این رژیم نامشروع و غاصب در این راهپیمایی شرکت پرشور داشتند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم راهپیمایان در شهرهای مختلف در مقابل مصلی گردهم آمدند و با تکرار شعار به قرائت قطعنامه این روز گوش فرا دادند و با فریاد تکبیر تائید و حمایت کردند.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول