اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک عنوان کرد

حماسه‌آفرینی مردم بستک در مراسم 13 آبان امسال

فرماندار شهرستان بستک گفت: مردم بستک بار دیگر با حضور با شکوه و پرشور خود در مراسم 13 آبان حماسه آفریدند.

حماسه‌آفرینی مردم بستک در مراسم 13 آبان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتا‌ق‌زاده پیش از ظهر امروز در این مراسم با اشاره به مناسبت‌های مهم 13 آبان، اظهار داشت: تبعید حضرت امام (ره) در سال 43، کشتار دانش‌آموزان انقلابی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 باعث شده 13 آبان نقش برجسته‌ای در تاریخ انقلاب داشته باشد.

وی افزود: این روز نماد استکبارستیزی مردم ایران اسلامی بوده و رمز پیروزی، تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی، دو عنصر مقاومت و تداوم حضور در صحنه مردم است.

مشتاق‌زاده 13 آبان را روز مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: یوم الله 13 آبان روز تجلیل از دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که با ایستادگی در برابر استکبار جهانی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان در مراسم 13 آبان بیان داشت: این حضور پر شور جوانان نشان از این دارد که نسل جوان ما راه پدران انقلابی خود را خوب شناختند و با حضور در این مراسم با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

فرماندار شهرستان بستک گفت: مردم شهرستان بستک در سالروز یوم الله 13 آبان بار دیگر با حضور حماسی خود نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و اجازه نخواهند داد دشمن کوچک‌ترین ضربه‌ای به اتحاد و یکپارچگی آنها وارد آورد.

وی حضور دانش‌آموزان در این مراسم را چشمگیر خواند و بیان داشت: دانش‌آموزان نسل جدید با آرمان‌ها و اهداف همرزمان خود در سنگر دیگری از مبارزه با ظلم و ستم پیمان بستند و امروز در سنگر علم و دانش با جنگ نرم دشمن مبارزه می‌کنند.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار بستک، ائمه جمعه و جماعت، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، استادان دانشگاه، دانشجویان، دانش‌آموزان، روحانیون، مدیران و روسای ادارات و سایر اقشار مردمی در بستک برگزار شد.

شرکت‌‌کنندگان در این روز بار دیگر با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جنایت‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی اعلام انزجار کرده و با سر دادن شعارهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/88006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول