اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک بیان کرد

نقش خیرین در پیشرفت علمی دانش‌آموزان

فرماندار بستک گفت: خیرین می‌توانند با کمک‌های خیرخواهانه نقش مؤثری در پیشرفت علمی و تحصیلی دانش آموزان داشته باشند.

نقش خیرین در پیشرفت علمی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دبستان دخترانه حاج محمد زرعونی که با حضور معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا، اقدامات دولت و همکاری و مشارکت جدی مردم به ویژه افراد خیر و نیکوکار در ایران اسلامی هر روز شاهد پیشرفت‌ها و شکوفایی همه‌جانبه در اقصی نقاط این کشور هستیم.

وی کار خیرین مدرسه ساز را ارزشمند‌ترین، با ارج ترین و محبوب‌ترین کارها نزد خداوند دانست و افزود: به طور یقین خیر مدرسه‌سازی که با عشق و ایثار در ساخت مدرسه سهیم و شریک بوده به همان میزان نیز در تربیت، تحصیل و موفقیت‌های آینده دانش آموزان آن مدرسه نیز سهیم و شریک خواهد بود.

فرماندار بستک خیرین مدرسه ساز را ذخائر نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: خیرین مدرسه ساز نقش مستقیم و تعیین کننده‌ای در تربیت نسل‌های پاک، با ایمان و بابصیرت امروز در اقصی نقاط کشور پهناور ایران اسلامی دارند.

مشتاق‌زاده با بیان اینکه خیرین با ساخت واحدهای آموزشی نقش مهمی در توسعه و پیشبرد اهداف نظام آموزشی بر عهده دارند، گفت: خیرین می‌توانند با کمک‌های خیرخواهانه نقش مؤثری در پیشرفت علمی و تحصیلی دانش آموزان داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک بخشی از پیشرفت‌های علمی و تحصیلی در نظام آموزشی کشور را مدیون مساعدت خیرین مدرسه ساز دانست و افزود: نظام آموزشی هم باید با کسب مقام‌های علمی مناسب برای کشور، پاسخ زحمات خیرین را بدهد.

گفتنی است این مدرسه با مساحت 1850 مترمربع، زیربنای 1100 مترمربع دارای 9 کلاس درس، نمازخانه، کتابخانه و آزمایشگاه است.

انتهای پیام/88006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول