اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

رسانه‌ها آب به آسیاب دشمن نریزند

امام جمعه درمیان گفت: رسانه‌ها خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

رسانه‌ها آب به آسیاب دشمن نریزند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: تبعید امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز از مناسبت‌های این روز است.

وی با اشاره به سخن برخی از ساده‌لوحان مبنی بر این‌که روز مبارزه با استکبار تمام شده و امام (ره) دهه 50 و 60 اگر در دهه 80 و 90 بود تفکر امروز را داشت، ادامه داد: ما باید با این تفکرات مقابله کرده و از تفکر اسلامی خود دفاع کنیم.

امام جمعه درمیان با بیان این‌که تفکر اسلامی سبب دشمنی مستکبران با ما شده است، افزود: آنها معتقدند در صورتی با ما مذاکره می‌کنند که دست از تفکر اسلامی خود برداریم.

نسل جوان روش دشمن را بشناسند

سنجری با بیان این‌که مسئولان، نسل جوان و مطبوعات برای حمایت از تفکرات اسلامی ما باید تلاش کنند، گفت: رسانه‌ها خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

این مسئول از مسئولان خواست کاستی‌های زندگی مردم را از بین برده و در اظهارنظرهای خود دقت داشته باشند.

امام جمعه درمیان با بیان این‌که نسل جوان در کنار شعار مرگ بر آمریکا روش‌های دشمن را بشناسند، اذعان داشت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد.

ماهیت انقلاب زمینه‌ساز مرگ بر آمریکا

سنجری با بیان این‌که آیه‌های 29 و 73 سوره توبه و آیه 93 سوره بقره ما را به جنگ با دشمن ترغیب می‌کنند، یادآور شد: شعار مرگ بر آمریکا نیز در این قالب است.

وی با بیان این‌که زمینه‌ساز شکل‌گیری شعار مرگ بر آمریکا سه قسمت است، متذکر شد: رفتارهای آمریکا، ماهیت انقلاب و آموزه‌های دینی زمینه‌ساز شکل‌گیری این شعار است.

این مسئول با اشاره به رفتارهای آمریکا تصریح کرد: کودتای 28 مرداد، فتنه 88، اعمال تحریم‌ها و حمله به طبس از جمله این رفتارهای آمریکا است.

امام جمعه درمیان تقابل با نظام سلطه، استکبارستیزی، نفی سلطه شرق و غرب را از ماهیت‌های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: وجود جهاد، لزوم برائت از مشرکان، سیره نبوی مبنی بر مقابله با مشرکان بخشی از آموزه‌های دینی ما است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز پیرامون جنایات آمریکا در داخل کشور قبل و بعد از انقلاب و جنایت‌های او در سطح دنیا مطالبی را ایراد کرده و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرد.

در ادامه قطعنامه سراسری قرائت شده و با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر تائید شد.

در پایان آدمک اوباما و پرچم آمریکا در میان شرکت‌کنندگان راهپیمایی امروز به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول