اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

ملت ایران استقلال و آزادی خود را با بیگانگان معامله نمی‌کنند

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شعارهای مردم در راهپیمایی 13 آبان و پیام‌های این راهپیمایی بزرگ، گفت: مستکبران بدانند ملت ایران هرگز زیر بار ظلم نخواهند رفت و استقلال و آزادی خود را با بیگانگان معامله نمی‌کنند.

ملت ایران استقلال و آزادی خود را با بیگانگان معامله نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در اجتماع مردم ارومیه در میدان انقلاب اظهار داشت: ملت ایران امروز آگاه‌تر از گذشته، با شعور و بلوغ بالای سیاسی در صحنه‌های دفاع از انقلاب حاضر می‌شوند و هرگز استقلال و آزادی خود را به بهای اندک با بیگانگان معامله نمی‌کنند.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان را نشان از شور و شعور بالای مردم و زمان‌شناسی آنان اعلام و تصریح کرد: مردم بار دیگر آمده‌اند تا با آرمان‌های امام و شهدای انقلاب تجدید میثاق و بیعت کرده و استکبارستیزی خود را در تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری به جهانیان نشان دهند.

جلال‌زاده تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی بارها ثابت کرده‌اند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب و باورهای خود هرگز ساکت نخواهند نشست و امروز مراسم 13 آبان را به یاد شهدا و امام خود برگزار می‌کنند تا پرچم اسلام را در آسمان دنیا به اهتزاز در آورند.

وی تصریح کرد: امروز دیگر جنگ سخت مطرح نیست، امروز جنگ اراده‌ها است و مردم با تأسی از قیام امام حسین(ع) شعار «هیهات من‌الذلة» را سر می‌دهند تا به دولت‌هایی که در صدد تحقیر ملت ایران هستند، ثابت کنند که هرگز زیر بار ظلم بیگانگان نخواهند رفت.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب ما برای حفظ استقلال، آزادی و عزت اسلام و کشور بوده است، گفت: استقلال، آزادی، دفاع از آرمان‌ها و هویت از حقوق اولیه هر ملتی است و مردم ایران برای اهتزاز پرچم اسلام در کشور، در برابر توطئه‌های گوناگون مستکبران ایستادگی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران امروز آگاه‌تر از گذشته در صحنه‌های دفاع از انقلاب خود حاضر می‌شوند و برای اعتلای باورها و اعتقادات انقلاب اسلامی، با شعارهای انقلابی خود شعور دینی، انقلابی و وحدت خود را به همگان نشان می‌دهند.

جلال‌زاده با اشاره به شعارهای وحدت‌آمیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم آذربایجان غربی، اظهار داشت: مرگ بر آمریکا یعنی اعلام دشمنی ملت ایران با ظلم و بدی‌ها و اعلام اینکه امروز ملت ایران هوشیارتر از همیشه از کیان اسلامی خود دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اکنون پرچم‌دار تمدن متعالی است، تصریح کرد: ملت ایران هرگز آزادی و استقلال خود را با چیز دیگری معامله نخواهد کرد و امروز هوشیارتر از گذشته، چشم در لسان رهبری دارد.

جلال‌زاده تصریح کرد: مردم ایران در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، با شعور و بلوغ بالای سیاسی مسائل را رصد می‌کنند و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری طی می‌کنند.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول