اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

اعتمادهای بین‌المللی به آمریکا از بین رفته است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: اقدامات جاسوسی آمریکا علیه هم‌پیمانانش سبب شد که اعتمادهای بین‌المللی به آمریکا از بین برود.

اعتمادهای بین‌المللی به آمریکا از بین رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد انتظاری پیش‌ از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان مرکز مازندران اظهار داشت: 13 آبان سه حادثه بزرگ را در خود جای داد.

وی تصریح کرد: در روز 13 آبان ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) بر دولت‌های بزرگ و ستمکار پیروز شدند و این فریاد در حال حاضر در سراسر جهان در حال گسترش است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خاطرنشان کرد: امام(ره) در برابر طرح کاپیتولاسیون ایستادگی کرد و ابهت پوشالی آمریکا را در جهان شکست.

این مسئول بیان داشت: امام(ره) در 22 بهمن حماسه‌ای بزرگ خلق کرد و در دهان آمریکا کوبید.

انتظاری خاطرنشان کرد: امام(ره) پس از شروع مبارزه با آمریکا بر عدم برقراری ارتباط با آمریکا تاکید کرد و در مناسبت‌های مختلف نیز بر این موضوع تاکید داشت که تا آمریکا راه و روش درست انسانیت را در جهان پیگیری نکند ارتباط با این دشمن انسانیت امکان‌پذیر نیست.

انتظاری بیان داشت: ایران اسلامی به برکت مبارزه با آمریکا به پیشرفت‌های مناسب علمی و سیاسی دست یافت و توانست در این 35 سال علیه شیطنت‌های آمریکا و دوستانش به خوبی مقاومت کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به دشمنی‌های گسترده سیاستمداران آمریکا بر علیه مردم ایران بیان داشت: ملت ایران با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف موفق شد آمریکا را در جهان به چالش بکشاند.

وی با اشاره برخی اقدامات جاسوسی آمریکا بر علیه همپیمانانش در نقاط مختلف جهان گفت: آمریکا این روزها از جانب دوستانش نیز در حال طرد است.

انتظاری ادامه داد: شنود مکالمات کشورهای متحد آمریکا، اقدامات خرابکاری صنعتی و رسانه‌ای گسترده در سطح جهان و عدم رعایت مناسبت‌های بین‌المللی سبب شد که اعتمادهای بین‌المللی به آمریکا فرو بریزد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران درباره مسائل مطرح شده درباره مذاکرات هسته‌ای با طرف 5+1 اذعان داشت: مذاکرات با حفظ اصول ثابت و در چهار چوب منافع ایران که مورد تاکید رهبر انقلاب است باید ادامه یابد.

انتهای پیام/86004/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول