اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه ‌تشکل‌های دانش‌آموزی چرام قرائت شد

در بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان توسط یکی از دانش‌آموزان، بیانیه‌ای از طرف تشکل‌های دانش‌آموزی چرام قرائت شد.

بیانیه ‌تشکل‌های دانش‌آموزی چرام قرائت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز در بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان توسط یکی از دانش‌آموزان بیانیه‌ای از طرف تشکل‌های دانش‌آموزی چرام قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

«روز دانش‌آموز و هفته بسیج دانش‌آموزی که در واقع روز و هفته مبارزه با استکبار جهانی است، سرشار از یاد و نام همه خوبانی است که خوب بودن و خوب ماندن را در گذر زمان تفسیر می‌کنند و با وفاداری خود به ما آموختند که فداکاری در راه عزت و سرافرازی اسلام عزیز و ولایت و امامت، عبادتی بس بزرگ و متعال است.

ملت قهرمان، پدران و مادران، برادران و خواهران عزیز، روز دانش‌آموز و هفته بسیج دانش‌آموزی تجلی ایمان و اراده بزرگ‌مردان کوچک و متدینی است که دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب و حریم ولایت را افتخاری بی‌بدیل دانستند و می‌دانند که حسین فهمیده، مهرداد عزیزالهی، بهنام محمدی، ناهید فاتحی‌کرجو و احمدرضا عباسی و... تنها قطره‌ای از این شورآفرینی اقیانوس دانش‌آموزان بسیجی است.

قلب مالامال از عشق و ارادت به اسلام و انقلاب، ما را به این رهگذر رهنمون می‌کند که همچون هشت سال دفاع مقدس که با تقدیم 36 هزار شهید همکلاسی، جلوتر از سایر اقشار جامعه دین خود را به نظام اسلامی و ولایت ادا کردیم، در مقطع حساس کنونی نیز، توفیق پاسداری همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی در برابر هر سه طیف تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم و کمک به ارتقاء علم و فناوری و سلامت دینی جامعه به عهده ما دانش‌آموزان و دانشجویان است.

با علم به این مهم، اینک به جهانیان اعلام می‌کنیم، لهیب عشق به ولایت در دل‌هایمان شعله‌ور است و در صیانت از هویت ملی و دینی خود در تمام میادین مبارزه و خصوصاً در تصرف افق‌های شناخته نشده علم و فناوری و دفاع از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای که نیاز مبرم کشور پهناور ماست، در برابر دشمنان و ایادی آنان در عصر فتنه‌های خطرناک و نیرنگ‌های آرام و خزنده لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

اکنون جاسوسی و حتی شنود تلفنی سران 35 کشور جهان از سفارتخانه‌های آمریکا، پس از 35 سال حقانیت اقدام انقلابی جوانان این مرز و بوم را در تسخیر جاسوس‌خانه آمریکا در ایران اسلامی که نام سفارت داشت، بر جهانیان آشکار ساخت.

ما معتقدیم شعار مرگ بر آمریکا که این روزها نه تنها در ایران اسلامی که از حلقوم‌های درد کشیده مستضعفان عالم اعم از جهان اسلام و حتی کشورهای شرق و غرب به کرار شنیده می‌شود، فوران فکری بلند و حس عمیق تاریخی ملت‌هاست که قلبی پر درد و سرریز از بی‌اعتمادی به استکبار جهانی دارند و بیان آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند شعار برای فضاسازی زمان خاصی نبود، بلکه این تشخیص و تدبیر ابر مردی چون خمینی بزرگ است که ماهیت نظام آمریکا را شناخته بود.

ضمن تشکر و حمایت از تحرک دیپلماسی دولت در عرصه‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای، بر تبعیت کامل همه مسئولان و کارشناسان محترم عرصه مذاکرات نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید مضاعف داریم و درخواست جدی ما این است که رعایت تمام جوانب احتیاط لازم در مذاکره با طرف‌های غربی لحاظ شده و مذاکره‌کنندگان همچنان به وعده الهی (نصر من‌الله و فتح قریب و لاتهنوا و لا تحزنوا) و به اقتدار این ملت و جوانان و نوجوانان بیش از پیش اعتماد کنند که فشارهای سخت‌تر از این هیچگاه ملت ایران را نه تنها خسته نمی‌کند که مقاوم‌تر و خودکفاتر خواهد کرد.»

انتهای پیام/82002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول