اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت:

اهل سازش و تسلیم نیستیم

مدیر آموزش و پرورش دهدشت 13 آبان را روز برچیده شدن بساط فتنه در کشورمان دانست و گفت: ما اهل گفت‌وگو و تعامل هستیم اما اهل سازش و تسلیم نیستیم.

اهل سازش و تسلیم نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان در میدان امام حسین(ع) این شهر اظهار داشت: روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز روزی تاریخ‌ساز و انقلاب‌آفرین برای ملت ایران است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت این روز را روز سر دادن فریاد آزادی‌خواهی دانست و افزود: 13 آبان روزی است که معمار انقلاب با دست خالی اما با دلی به پهنای جغرافیای انسانی فریاد آزادی‌خواهی سر داد و در مقابل استکبار ایستاد.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه در روز 13 آبان بساط فتنه در کشورمان جمع شد افزود: امروز جاسوسی بودن سفارت آمریکا برای همه کشورها و هم‌پیمانانش روشن شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: در این روز خون‌های جوانان و دانش‌آموزان ریخته شد تا پایه‌گذار انقلاب باشد و خون‌هایی که تقدیم انقلاب شد آتشی بود که پیکره ظلم را سوزاند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت خاطرنشان کرد: امروز فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان و مردم در گرامیداشت این روز گرد هم آمده‌اند تا بگویند فریاد استکبارستیزی ما نشأت گرفته از مکتب عاشورای حسینی است و در مکتب حسینی تسلیم شدن معنایی ندارد.

این مسئول فرهنگی در کهگیلویه ادامه داد: همه ما امروز آمده‌ایم تا به دنیا بگوییم ما ملتی بزرگ و با پیشینه تمدنی عظیم با فرهنگ غنی و سرشار از اندیشه ناب دینی و اهل گفت‌وگو و تعامل هستیم اما اهل سازش و تسلیم نیستیم.

وی با تأکید بر ایستادگی و حرکت در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و منافع ملی ابراز داشت: ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و ملت عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

فاطمی‌زاده ادامه داد: فریب لبخند دشمن را نخواهیم خورد و اگر به تعبیر رهبر انقلاب نرمش قهرمانانه داریم اما محکم‌تر از همیشه تا عقب‌نشینی کفر و الحاد مقاومت خواهیم کرد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول