اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تسریع در اجرای قطار شهری شیراز صورت می‌گیرد

استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی و ذخیره ارزی

استاندار فارس با اشاره به این که باید از اعتبارات صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل قطار شهری شیراز استفاده کنیم، گفت: تمام اجزای این استان باید به صورت جدی و یک‌صدا برای تامین اعتبارات متروی شیراز تلاش کنند.

استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی و ذخیره ارزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر سید محمد احمدی در جلسه بررسی مسائل متروی شیراز که با حضور دو تن از نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضای شورای شهر، شهردار شیراز و مدیران سازمان قطار شهری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: کارگروهی متشکل از استانداری، شهرداری و شورای شهر شیراز به صورت متمرکز مسائل قطار شهری را پیگیری خواهند کرد.

وی با بیان این که شیراز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران و شهری بین‌المللی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: یک‌سوم جمعیت استان فارس در شیراز ساکن هستند و فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های این شهر موجب بهره‌مندی تمام مردم این استان و کشور خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که باید از اعتبارات صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل قطار شهری شیراز استفاده کنیم، افزود: تمام اجزای این استان باید به صورت جدی و یک‌صدا برای تامین اعتبارات متروی شیراز تلاش کنند.

استاندار فارس با اعلام این که سرمایه‌گذاران متعددی از بخش خصوصی، آمادگی خود را برای حضور در طرح‌های استان فارس اعلام کرده‌اند، ابراز داشت: تلاش می‌کنیم از سرمایه‌گذاران سالم و شفاف برای حضور در طرح‌های استان فارس بهره ببریم.

در این دیدار مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گزارشی از روند پیشرفت فازهای مختلف متروی این شهر در طول سال‌های گذشته و راه‌های تسریع در تکمیل آن ارائه کرد.

انتهای پیام/2448/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول