اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

انتخابات داخلی شورای شهرستان رامهرمز برگزار شد

فرماندار رامهرمز از برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان شهری خبر داد.

انتخابات داخلی شورای شهرستان رامهرمز برگزار شد

غلامعلی پشت‌یافته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: شوراها نقش محوری ویژه‌ای را در شهرها و بخش‌ها می‌توانند ایفا کنند و لزوم برنامه‌ریزی‌های مدون توسط شوراها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های عمرانی و توسعه بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: انتخابات داخلی شورای اسلامی شهرستان با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و بخش‌های تابعه تشکیل و رئیس و نایب رئیس آن مشخص شد.

فرماندار رامهرمز خاطرنشان کرد: در این جلسه احمد پیروز، نماینده شورای اسلامی شهر رامهرمز به سمت رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.

وی همچنین عنوان کرد: حفیظ‌الله محمدی، نماینده شورای اسلامی بخش رودزرد به سمت نایب رئیس و حسین احمدی‌راد نماینده شورای اسلامی بخش سلطان آباد به سمت منشی انتخاب شدند.

پشت یافته اضافه کرد: عیسی بهزادی، نماینده شورای اسلامی بخش ابوالفارس نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان برای حضور در جلسات شورای استان خوزستان انتخاب و معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شورای توانمند می‌تواند تاثیری ماندگار در عمران و آبادانی شهر و روستا داشته باشد از اعضای همه شوراهای اسلامی شهر و روستاها خواست تا با همدلی در راستای رفاه و انجام امور مردم گام بردارند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول