اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمانی افشار تاکید کرد

حل مشکلات روستاییان اولویت شورای اسلامی شهرستان قرچک

رئیس شورای اسلامی شهرستان قرچک گفت: حل مشکلات روستاییان اولویت مهم و اساسی این شورا خواهد بود.

حل مشکلات روستاییان اولویت شورای اسلامی شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد زمانی‌افشار ظهر امروز در حاشیه مراسم انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان قرچک که در محل فرمانداری و با حضور فرماندار شهرستان قرچک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به ‌فضل خدا با تعاملی که بین اعضای شورای اسلامی شهرستان صورت خواهد گرفت و همچنین مساعدت مسئولان سطح شهرستان، پیگیر حقوق حقه روستاییان شهرستان خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قرچک با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه راه و حمل و نقل،‏ آب شرب، برق و روشنایی و جمع‌آوری زباله‌ها وجود دارد، عنوان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که نمایندگان آنها در شورا به تمام مشکلات واقف هستند و برای رفع آنها برنامه‌ریزی‌های مدونی دارند ‏و به همین منظور با کارشناسی‌هایی که صورت خواهد گرفت، شاهد حل این مشکلات خواهیم بود و در گام‌های بعدی برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان، مسکن و نوسازی بافت‌های مسکونی و بهسازی معابر و راههای ورودی و خروجی اقدام می‌کنیم.

وی در ارتباط با افزایش سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و بهداشتی روستاها نیز یادآور شد: به‌طور حتم با کمک ادارات مربوطه، توزیع عادلانه سرانه‌های مختلف در سطح شهر و روستاها عملیاتی می‌شود.

زمانی افشار همچنین تصریح کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر احترام ارباب رجوع‏، این اتفاق در سطح شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک رخ داده و مقرر است با ارائه طرح‌ها و پیشنهاداتی شاهد اعتلای این موضوع باشیم.

انتهای پیام/2462/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول