اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری بازی الوند همدان پدیده شاندیز مشهد

الوند در غیاب مدیرعامل در خانه باخت و تشویق شد

تشویق هواداران همدانی بعد از باخت الوند، افتادن بازیکن مصدوم از برانکارد و درگیری شدید لفظی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان با حفاظت فیزیکی و مسئول حراست ورزش و جوانان از حاشیه‌های بازی الوند و پدیده بود.

الوند در غیاب مدیرعامل در خانه باخت و تشویق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم فوتبال الوند همدان مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد به میدان رفت که در نهایت با حساب سه بر یک مغلوب میهمان خود شد.

در این مسابقه که با وجود سرمای نسبی هوای شهر همدان استقبال خوبی از این بازی شد؛ باد، باران و هوای آفتابی و حتی ایجاد رنگین‌کمان در طول 90 دقیقه بازی در ورزشگاه رخ داد.

وضعیت ورزشگاه شهدای قدس همدان نسبت به ورزشگاه‌های دیگر کشور از وضعیت بهتری در بعد زمین چمن، سرویس بهداشتی تماشاگران و سایر موارد برخودار است که رضا جدی مدیریت این ورزشگاه و همکارانش زحمات زیادی را برای تعمیر و نگهداری این مجموعه از خود نشان دادند.

حلقه اتحاد پیش از بازی بازیکنان و اعضای تیم پدیده شاندیزی در نوع خود جالب بود و چند دقیقه طول کشید و راز و نیاز تمامی این افراد دیدنی بود.

شعار «داور قهرمانی» و «اکبر ضد فوتبال» بیشترین شعاری بود که تماشاگران همدان سر دادند.

افتادن بهمن طهماسبی از روی برانکارد حمل مصدومان به زمین به دلیل شکست شدن دسته برانکارد باعث شد تا دقایقی از بازی سوژه خنده تماشاگران شود که خوشبختانه اتفاقی برای بازیکن مصدوم تیم پدیده نیفتاد.

در بین دو نیمه بازی از هشت نفر از اهالی رسانه ورزشی که همکاری مناسبی در دو فصل لیگ یک با باشگاه الوند داشتند با اهدای تندیس‌های نفیس با امضای بهرام یدی مدیرعامل این باشگاه، تجلیل شد.

با تعویض سیدجمال معصومی کاپیتان تیم الوند بازوبند کاپیتانی برای نخستین بار به دست علیرضا شاهسوند دیگر بازیکن بومی و با تعصب همدانی رسید.

بعد از گل سوم تیم پدیده بسیاری از تماشاگران که بازی را باخته برای الوند دیدند، از ورزشگاه خارج شدند.

محمدرضا رجب‌زاده بعد از زدن سومین گل تیمش ضمن در آغوش گرفتم میثاقیان سجده شکر کرد.

نبود امکانات برای ارسال خبر و بی تفاوتی مسئولان اداره ورزش و جوانان، و هیئت فوتبال که بیش از چندین بار به صورت حضوری، کتبی و درج در رسانه‌ها منعکس شده بود باعث شد تا پای مودم شخصی اینترنت توسط خبرنگاران در جایگاه باز شود تا شاید شرمندگی مسئولان دست‌اندرکار برای تدارک امکانات حداقلی بیشتر شود.

حرکات عجیب و غریب اکبر میثاقیان با وجود برتری سه بر یک در اواخر بازی و حرص و جوشی که از خود نشان می‌داد بارها سوژه عکاسان و تصویربرداران شد.

سرمای هوا و بارندگی اندکی که در اواخر بازی بود منجر به روشن کردن آتش توسط تماشاگران در روبه‌روی جایگاه بود که با بی‌تفاوتی مسئولان به اصطلاح برقرار امنیت ورزشگاه روبرو شد و تا پایان بازی به آتش‌بازی مشغول بودند.

با وجود گذشتن هفت هفته از مسابقات لیگ یک و برگزاری سه مسابقه جام حذفی از ابتدای فصل فوتبال با بیش از 10 مسابقه در همدان، شاهد بودیم که ورزشی‌نویسان همدانی هنوز دارای کارت شناسایی برای تردد و کسب خبر در پایان بازی نیستند.

عدم اطلاع از سرعت کار خبر توسط جوانان و نوجوانانی که به اسم حفاظت فیزیکی همکاری با حراست ورزش و جوانان دارند در عرصه کار خبر چوب بزرگی لای چرخ خبرنگاران گذاشته و به نحو شایسته امکان انجام کار حرفه‌ای خبر وجود ندارد.

ممانعت از ورود خبرنگاران به زمین جهت انجام مصاحبه بعد از بازی از سوی عوامل مسابقه به بهانه نداشتن کارت صادر نشده و نداشتن کاور توزیع نشده، گناهی بود که امروز باز هم باعث شد تا گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان با مسئول حراست ورزش و جوانان درگیری شدید لفظی پیدا کند.

مردم عادی و هواداران با حلقه زدن در موقع مصاحبه در زمین حضور دارند و آقایان به جای همکاری، با ممانعت از ورود خبرنگاران آخر بازی امروز را به جنجال کشاندند.

جایگاه خبرنگاران بسیار شلوغ بود و افراد متفرقه زیادی در این جایگاه حضور داشتند که این موضوع مشکلاتی را در ارسال و قرائت تلفنی خبر برای خبرنگاران به وجود آورد و این در حالی اتفاق می‌افتاد که در بازی‌های قبل بازیکنان مصدوم و محروم هم‌نشین خبرنگاران بودند.

تیم فوتبال الوند با قبول این شکست یک پله در جدول سقوط کرد و 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

در هفته هشتم تیم فوتبال الوند همدان باید در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت این شهر برود.

انتهای پیام/89020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول