اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خلخال:

تفکر سلطه‌جویی و سلطه‌طلبی آمریکا هنوز ادامه دارد

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: تفکر سلطه‌جویی و سلطه‌طلبی آمریکا هنوز ادامه دارد.

تفکر سلطه‌جویی و سلطه‌طلبی آمریکا هنوز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ نفی سلطه و استکبار‌ستیزی در دبیرستان دانش شهرستان خلخال با اشاره به تفکر ولایی حضرت امام (ره) و پیروی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان در سال 58 اظهار داشت: دشمن در لانه جاسوسی تفکر سلطه بر ملت ایران را در سر داشت و سال‌ها با تلاش در جهت عملی ساختن این هدف در ایران فعالیت کرد که با تفکر والای حضرت امام خمینی (ره) دشمن نتوانست در این لانه جاسوسی به فعالیت خود ادامه دهد و بالاخره با رشادت و شهادت دانش‌آموزان این لانه جاسوسی تسخیر شد.

 

وی بر لزوم آگاهی دانش‌آموزان و مطالعه مسیر انقلاب و تلاش‌های امام راحل (ره) و دستاورد شهدا تاکید کرد و گفت: این نظام ارزشمند جمهوری اسلامی و این خاک عزیز کشورمان برای به ثمر نشستن خود جوان‌ها چه خون‌هایی را تقدیم کرده که اکنون وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و زحمات امام راحل (ره) است.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال تصریح کرد: چه خیانت‌های بزرگی که کشور آمریکا و استکبار جهانی در حق ملت ایران روا داشته است و همیشه در فکر تسخیر تفکر جوانان این مرز و بوم بوده که جلوگیری از سلطه‌جویی‌های آنها لزوم هوشیاری و آگاهی جوانان و دانش‌آموزان را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنگ نفی سلطه و استکبار‌ستیزی در دبیرستان دانش خلخال به صدا درآمد و دانش‌آموزان یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

انتهای پیام/62008/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول