اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی دماوند:

راه‌‏اندازی مدرسه کوهنوردی در دماوند پیگیری می‏‌شود

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دماوند گفت: پیشنهاد راه‏‌اندازی مدرسه کوهنوردی شهرستان دماوند را با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در این بخش مطرح کرده و پیگیر آن هستیم.

راه‌‏اندازی مدرسه کوهنوردی در دماوند پیگیری می‏‌شود

محسن علمداری امروز در حاشیه همایش گزارش صعود به قله لوتسه، چهارمین قله بلند جهان توسط کوهنوردان دماوندی در سالن اجتماعات کوثر دماوند در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران بیان کرد: با وجود طبیعت عالی و ظرفیت شهرستان در بخش کوهنوردی، از نظر امکانات محروم هستیم.

وی در اختیار داشتن دیوار مصنوعی سنگ‏‌نوردی را از الزمات ورزش کوهنوردی و سنگ‏‌نوردی شهرستان دماوند خواند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دماوند افزود: در صورت احداث دیوار مصنوعی در شهرستان، ورزشکاران و علاقه‏‌مندان ورزش سنگ‏‌نوردی، می‏‌توانند در این مکان به ورزش مورد علاقه خود پرداخته و دیگر نیازی به رفتن به تهران نخواهد بود.

علمداری بیش از 40 درصد فعالیت‏‌های  این هیئت ورزشی را از سوی بانوان کوهنورد و فعال در این هیئت خواند و تصریح کرد: شهرستان دماوند بانوان کوهنورد قوی و با استعدادی دارد که موفقیت‌‏های نسبی در صعودهای شهرستانی و کشوری داشته‏‌اند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دماوند کوهنوردی را یک ورزش خانوادگی برشمرد و خاطرنشان کرد: این ورزش به دلیل سادگی در عین حال پیچیدگی‏‌هایی دارد و حداقل در ارتفاعات داخلی شهرستان، استعداد تبدیل به یک ورزش همگانی در این بخش وجود دارد.

انتهای پیام/2568/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول