اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نکا خبر داد

دستگیری قاتل جوان 25 ساله نکایی

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری قاتل جوان 25 ساله نکایی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل جوان 25 ساله نکایی

اسماعیل فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: مأموران پلیس نکا در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی قاتل فراری  و همدستش را دستگیر و برای اجرای عدالت تحویل دستگاه قضایی کردند.

وی اظهار داشت: قاتل به نام "م- خ "23 ساله گلوگاهی و ساکن شهرستان نکا و همدست او "م – ب" ساکن نکا است.

فرمانده انتظامی نکا افزود: قاتل پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه جرم تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

فتحی، اقدام به موقع پلیس و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان این پرونده را عامل سرعت بخشی در کشف و شناسایی مجرمان این پرونده اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه علت قتل سرقت خودروی مقتول بوده و مقاومت او سبب شد تا قاتل و همدست او پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به قسمت‌های سینه و پشت مقتول وی را به قتل برسانند، ادامه داد: قاتل و همدست وی خودروی مقتول را برای از بین بردن سرنخ‌ رها کردند.

فرمانده انتظامی نکا ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته قاتل به صراحت به انجام قتل اعتراف کرد و همدست وی نیز دستگیر و دو نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فتحی گفت: مقتول با خودروی پراید خود در یک آژانس تلفنی مشغول به کار بوده که پس از ربوده شدن به سمت جنگل‌های خیرآباد این شهرستان برده می‌شود و مجرمان با توجه به ممانعت مقتول از دادن خودرو به آنان، او را در حاشیه جنگل به قتل رسانده و در همان نقطه نیز جسدش را رها می‌کنند.

وی افزود: قتل جوان 25 ساله نکایی در شامگاه پنجم آبان ماه امسال اتفاق افتاد و پس از دستگیری مجرمان و اعتراف آنان به قتل اعتراف، مجرمان با حکم قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا برخورد پلیس با ناهنجاری‌ها را نشانه عزم این نیرو در تأمین امنیت جامعه دانست و یادآور شد: با تقویت گروه‌های گشتی و عملیاتی، پلیس تلاش خود را در بیشتر می‌کند تا امنیت بیشتری حاصل شود.

فتحی با بیان اینکه شهرستان نکا از جمله شهرهای امن استان مازندران است، افزود: به منظور افزایش امنیت و مقابله با افرادی که مخل آسایش مردم هستند با تمام توان وارد می‌شویم.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به پلیس توسط مردم در همه ایام سال بیان داشت: هر گونه ناامنی و موارد مشکوک توسط افراد به پلیس اطلاع داده شود تا از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول